fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגביע הוא אדום

קבלו אותם. הפועל מטה אשר/עכו, מחזיקת גביע המדינה לעונת 2014
קבלו אותם. הפועל מטה אשר/עכו, מחזיקת גביע המדינה לעונת 2014

כאלף אוהדים ליוו את מטה אשר/עכו לגמר גביע המדינה, וראו את קבוצתם מנצחת את מכבי ת"א, 2:3 וחוגגת זכייה שביעית בגביע. המאמן נועם כץ: "מקדיש את הניצחון ליהודה שביט ז"ל". הקפטן אלכס אוסוקין: "הלב הגדול שלנו ניצח"

 מחר במדור הספורט של "צפון -1"
הפועל מטה אשר/עכו הצליחה במשימתה הראשונה העונה כשהגנה על תוארה – מחזיקת גביע המדינה לעונת 2014, אחרי ניצחון גדול על מכבי ת"א, 2:3 (23:25, 25:18, 25:18, 23:25, 10:15). היה זה מפגש גמר, שמבחינה מקצועית היה מהטובים ביותר שנראו בישראל. שחקני שתי הקבוצות הפגינו משחק משובח, איכותי והרואי שכלל מאמץ ומאבק על כל כדור. דווקא הצהובים של מכבי ת"א פתחו את המשחק בהתלהבות ועלו ליתרון מוקדם, 3:6. המאמן נועם כץ נטל פסק זמן שהביא למהפך ביתרון, 7:8 למטה אשר/עכו.

היתרון המשיך לנוע מקבוצה לקבוצה עד שמטה אשר/עכו הכריע וניצחה במערכה הראשונה, 23:25. מטה אשר/עכו נחלשה מעט במערכה השנייה ואפשרה לצהובים להשוות ל-1:1, אחרי ניצחון, 18:25. ההתלהבות של הצהובים נמשכה גם במערכה השלישית ושחקניה ניצלו עד תום את ההלם האדום כדי לעלות ליתרון, 1:2 במערכות אחרי ניצחון, 18:25. גם המערכה הרביעית נפתחה במומנטום צהוב, אבל אז נכנס לפעולה הקפטן האדום אלכס אוסוקין, שבשתי חסימות רצופות השווה את התוצאה ל-15:15. זה היה גם האות להתעוררות של מטה אשר/עכו שהזיעה וניצחה, 23:25, בדרך לשוויון במערכות, 2:2 ולהכרעה במערכת זהב. מעודדים מהשוויון ונלהבים מהקהל האדום שנכנס לאקסטזה, המשיכו חניכיו של המאמן נועם כץ, להקריב בהגנה ולטווח בהתקפה בדרך לניצחון, 10:15, ולזכייה שנייה רצופה בגביע המדינה וזכייה שביעית בתולדות המועדון.

למטה אשר/עכו: לאונרדו דוס סנטוס – 24 נק', אלן קומל – 20 נק', אלכס אוסוקין – 13 נק', סלבה בצ'קלה – 9 נק', רוברט קוך – 4 נק', ישראל רחום – 3 נק', שלו סעדה – 1 נק'.

 קבלו אותם. הפועל מטה אשר/עכו, מחזיקת גביע המדינה לעונת 2014
קבלו אותם. הפועל מטה אשר/עכו, מחזיקת גביע המדינה לעונת 2014

המאמן נועם כץ, שהקדיש את הניצחון לראש המועצה לשעבר יהודה שביט ז"ל, סיכם בדמעות: "קודם כל, הניצחון הזה מוקדש ליהודה שביט ז"ל, ראש המועצה שהיה האוהד מספר אחד של הקבוצה והפטרון העיקרי שלה. לגבי הזכייה, הרגשה מדהימה. אני גאה בשחקנים, שהם הגיבורים האמיתיים של הגמר הזה. למרות הפיגור הם עמדו בלחץ האדיר וגילו אופי מדהים. אני מודה לקהל הנפלא שהגיע לרעננה ועודד ודחף אותנו בצורה מדהימה, להנהלה המסורה שלנו ולמועצה האזורית מטה אשר ועיריית עכו שתומכים בנו. אני שמח שהצלחנו לשמר את המסורת של הפועל מטה אשר/עכו". הקפטן אלכס אוסוקין, שזכה בגביע ראשון בקריירה שלו, סיכם: "הלב שלנו ניצח. נקלענו לסיטואציה של פיגור, אבל שם נמדד אופי של קבוצה".

מראה מרגש מיוחד התרחש בטקס הענקת הגביע, כששחקני מטה אשר/עכו העלו איתם לבמה את ילדיו של יהודה שביט ז"ל, עומר ויעל, ויחד הניפו את הגביע הנכסף.

היו"ר מיכאל קישון: "היה משחק מדהים. היינו קרובים להפסד ומה שניצח הוא האופי, הנחישות וגם הכושר הגופני העדיף שלנו שלדעתי הוא זה שהכריע את המערכה האחרונה. התחושה היא עילאית, בייחוד כשמדובר ביריבה כמו מכבי ת"א. מבחינה סטטיסטית, גם השוונו את מספר הזכיות שלנו בגביע לאלה של מכבי".

 עברו להמשך הכתבה במהדורה הדיגיטלית

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות