fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברששת עוזב את הפועל עכו

"נכון שקפטן לא נוטש ספינה טובעת, אבל אם אני הייתי הקפטן, הספינה לא היתה טובעת". ליו"ר הפועל עכו יהודה ברששת, נמאס. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הוא אמור בתוך שבוע לסיים את תפקידו. למה ומדוע? בכתבה הבאה
יו"ר הפועל עכו, יהודה ברששת
כבוד עצמי?. ברששת (צילום: עזרא גנני)
יו"ר הפועל עכו, יהודה ברששת
כבוד עצמי? ברששת (צילום: עזרא גנני)

חצי שנה בלבד לאחר שהחליף את היו"ר הקודם ציון ויצמן, החליט יהודה ברששת, להתפטר מתפקידו כיו"ר הקבוצה. הסיבות לכך, רבות, אבל ברששת מתאמץ בשלב זה שלא להוציא קיטור. עיקר הביקורת שלו מופנית כלפי עיריית עכו. "כל ההתנהלות שהיתה מאז כניסתה של עיריית עכו לקבוצה, לא היתה לרוחי", אומר ברששת, "ואני לא מדבר רק על החוזה השערורייתי של אלון חרזי, שעליו ידעתי רק מהפרסום בתקשורת, אלא על מכלול דברים שקרו".

כמו מה למשל?
"הרבה סיבות, אבל בשלב זה אני מעדיף להתאפק ולשמור על לויאליות למערכת. אני רק יכול לומר שהעירייה פועלת בניגוד להסכם בינינו. נקבע כי העירייה תדאג לתקציב ואני וחבריי לעמותה נהיה אחראים על הצד המקצועי. לצערי, זה לא קורה".

 יהיו שיגידו, הנה הספינה טובעת והקפטן בורח.
"נכון שקפטן לא נוטש ספינה טובעת, אבל אם אני הייתי הקפטן, הספינה לא היתה טובעת".

 מדבריך משתמע, שיש "קפטן" אחר שמוביל את הקבוצה. מיהו?
"אלון חרזי. הוא פועל מול נציגי העירייה וכלל לא מעדכן אותי. הוא מנהל לבדו את המשא ומתן עם השחקנים, מסכם איתם את כל הפרטים ובסוף מגיש לי חוזה שאחתום. אני לא מוכן להיות יו"ר רק בשביל לשמש חותמת גומי".

מתי אתה מתכוון להודיע על התפטרותך?
"לא יהיה זה הוגן כלפי חבריי לעמותה שאגלה את החלטתי לפני שהם שומעים זאת בעצמם. באסיפה הקרובה של העמותה הם ישמעו את דעתי והחלטתי ואז אוכל לדבר איתך על מה שתרצה".

מישהו צריך להיכנס לכוננות ספיגה?
"אומר רק שברגע שפוליטיקה מתערבבת עם ספורט, לא יכול לצאת מזה דבר טוב".

 מי יחליף אותך בתפקיד?
"כרגע זה יכול להיות רק מישהו מתוך חברי העמותה".

ואם אף אחד לא יסכים ליטול על עצמו את התפקיד?
"זו תהיה בעיה. בכל מקרה, אין לי כוונה להופיע יותר ואני מתכוון לצמצם את פעילותי בקבוצה עד למינימום".

 במשחק הקרוב נגד הפועל באר שבע, תהיה ביציע?
"לא יודע, אבל אני בהחלט שוקל שלא לבוא".

מה צריך לקרות כדי שתחזור בך מהתפטרותך?
"כרגע שום דבר. כל עוד ההתנהלות החובבנית הזאת נמשכת, אני נחוש שלא להיות במקום הזה. אי אפשר לנהל קבוצה בשני ראשים. שתבין, אני אוהב את הפועל עכו והמצב הזה מאוד כואב לי, אבל ברגע שהעירייה השתלטה על הקבוצה ומנהלת את ענייניה, קשה לתפקד באופן ראוי".

מהעירייה לא התקבלה תגובה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות