fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אימון: הפועל עכו/מטה אשר ניצחה את מכבי קרית מוצקין

ניצחה 73:79 את הקבוצה מליגה ארצית. המאמן יוסי בוכניק על העונה הקרובה: "המטרה היא להתחבר ולשאוף להיות בצמרת הגבוהה"
יוסי בוכניק (צילום: נחום סגל)
יוסי בוכניק (צילום: נחום סגל)
יוסי בוכניק (צילום: נחום סגל)
לא מצהיר שום דבר. יוסי בוכניק (צילום: נחום סגל)

הפועל עכו/מטה אשר מליגה א' ניצחה אמש (ראשון) במשחק אימון 73:79 את מכבי קרית מוצקין מהליגה הארצית. בלטו בשורות עכו/מטה אשר: יגאל ניר 24 נק', מיכאל זילברמן 14 נק', יניב כהן 12 נק'.

עונת המשחקים הקרובה בליגה א', צפויה להיות מרתקת וצמודה. לליגה הצטרפה הפועל חיפה המתאוששת, שבנתה סגל חלומי עם שחקנים מנוסים, ביניהם קובי אייזק שמגיע מהליגה הלאומית, במטרה להעפיל לליגה הארצית בסיום העונה. נראה שחיפה סחפה אחריה את מרבית הקבוצות, שבנו סגלים חזקים כדי לא להישאר מאחור בקרב על המקום הראשון.

אחת הקבוצות, שלפחות על הנייר תוכל להוות יריב משמעותי, היא הפועל עכו/מטה אשר שביצעה מתיחת פנים רצינית לעומת אותה קבוצה שהשתרכה בשנים האחרונות באמצע הטבלה ולא פעם הסתבכה במאבקי תחתית.

המאמן יוסי בוכניק, קיבל את הקרדיט להמשיך לעונה נוספת, אחרי שבעונה שעברה הציל את הקבוצה מירידה. עם הגעתו של בוכניק לעכו/מטה אשר, הוא מיהר לצרף שועלי קרבות מנוסים כמו יניב כהן, יפתח בליימן ויגאל ניר, שסייעו לקבוצה במאמציה ההישרדות שלה בליגה. "נעשה הכל כדי להשיג את התוצאות הכי טובות" אמר השבוע בוכניק.

העונה יש לך סגל של כוכבים במושגים ליגה א'. יש חשש שדברים לא יתחברו?
"התמודדתי על העלייה כבר בעבר והיו פעמים שעליתי ליגה. אין מה לחשוש, זה כדורסל. יש לנו סגל טוב, אבל מנגד יש עוד קבוצות טובות בליגה. צריך לעבוד חזק וקשה".

עם הסגל הזה אתה מכוון לעלייה?
"אנחנו לא מצהירים שום דבר. המטרה היא להתחבר ולשאוף להיות בצמרת הגבוהה. יש קבוצות עם תקציב יותר גדול מאיתנו שאולי מצהירות על עלייה, אבל אנחנו רוצים להישאר צנועים ולא לצאת בסיסמאות".

לסיים שוב באמצע הטבלה יהיה כישלון מבחינתך?
"בכדורסל, כמו בכל ספורט תחרותי אחר, יש גם עניין של מזל. בנינו קבוצה טובה ואנחנו שואפים להיות כמה שיותר למעלה. מצד אחד אני לא מנמיך ציפיות, אבל מצד שני צריך להיות מציאותי ולהבין שכל הקבוצות התחזקו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות