fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבאל'ה, בוא להצטלם

הצלמת יאירה יסמין אוהבת לצלם נושאים חברתיים ומגדריים. עתה היא מתמקדת באבות וילדים. ב-14 בחודש היא מזמינה אתכם לצילום המוני בעכו
אבות, בואו לעכו להצטלם לפרויקט חברתי צילומים: יאירה יסמין
אבות, בואו לעכו להצטלם לפרויקט חברתי צילומים: יאירה יסמין

יאירה יסמין, בתה של הפסנתרנית, כלת פרס ישראל, פנינה זלצמן, היא עיתונאית וצלמת ותיקה. ב-30 השנים האחרונות היא כותבת ומצלמת לעיתונים ומגזינים רבים בארץ ובחו"ל. היא השתתפה בתערוכות רבות, ובשנת 2011 התגוררה במצרים במשך חודשיים וחצי ותיעדה את המהפכה. לאחר חזרתה ארצה המשיכה לתעד גם את המחאה בישראל ולאחר מכן הציגה ארבע תערוכות יחיד. את הרווחים מספרה "האלבום של המחאה", המתעד בצילומים את המחאה בישראל, הקדישה למשפחות מחוסרות דיור בישראל.

בשנים האחרונות מקדישה יסמין את עבודתה בעיקר לנושאים חברתיים ומגדריים. היא תיעדה נשים רבות שעברו את גיל ה-50 ומעדיפות להישאר עם המראה הטבעי שלהן ללא בוטוקס. כרגע היא עובדת על כמה פרויקטים נוספים הקשורים בנשים, נשיות ומשפחה בכלל. הפרויקט האחרון שלה עליו, היא עובדת זה כשנתיים הוא אבות וילדים. לצורך הפרויקט היא צילמה מאות אבות וילדים מכל רחבי הארץ במצבים שונים, כשגולת הכותרת הייתה צילום קבוצתי של אבות וילדים בכיכר לבנה של דני קרוון בחסות האמן.

הפרויקט המיוחד הזה מגיע לעכו ב-14 בנובמבר בשעה 16:00. יסמין מזמינה את האבות בצפון לבוא לכניסה של תיאטרון עכו (רחוב ויצמן 1) עם ילדיהם ולהצטלם לתמונה קבוצתית המונית. במקרה של גשם, יש לבוא עם מטריות, שכן הצילום לא יבוטל בשום מזג אוויר. בין המשתתפים יוגרלו פרסים שונים כמו כרטיסים לתיאטרון ומוצרי תינוקות.

אבות, בואו לעכו להצטלם לפרויקט חברתי צילומים: יאירה יסמין
אבות, בואו לעכו להצטלם לפרויקט חברתי צילומים: יאירה יסמין

 

יסמין: "אמהות וילדים זה דבר מוכר וטבעי. אבות וילדים זה דבר פחות בולט בחיי היומיום. יותר ויותר אבות משתתפים באופן פעיל בטיפול ילדיהם, אני, באופן אישי, רוצה לעודד עוד ועוד אבות לקחת חלק פעיל בטיפול בילדים ובמשפחה. יש דבר מאוד יפה באבא גברי כזה, שמחזיק ילד רך וענוג. זה קונטרסט מקסים".

ביום הצילום, יצולמו כמה אבות ובנים בפורטרטים אותם יוכלו לקבל במייל ובאתר. ב-4 בדצמבר תוצג תערוכה של הצילומים בתיאטרון עכו למשך חודש. לפרטים נוספים ולהרשמה: יאירה יסמין, 4428866~052 או "פרויקט אבא ישראלי" בפייסבוק.

שותפה לכתיבה: שולמית אורן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות