fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: האם סקציה מעלות בדרך לירידה לליגה ב'?

עדיין מאמין. גבי שמחון, מנהל סקציה מעלות  (צילום: אדריאן הרבשטיין)
עדיין מאמין. גבי שמחון, מנהל סקציה מעלות  (צילום: אדריאן הרבשטיין)

סקציה מעלות (ליגה א')

הקבוצה הפסידה במשחק חוץ למוליכת הטבלה והמועמדת לעלייה לליגה הלאומית עירוני נשר, 3:1, והחמירה עוד יותר את מצבה העגום בתחתית הטבלה. מעלות החזיקה מעמד כמעט עד לסיום המחצית הראשונה, אך בדקה ה-44 ספגה את הראשון. עם פתיחת המחצית השנייה (דקה 46), היא הוכתה בשער שני. בדקה ה-54, נגמר סיפור המשחק בשער שלישי שהבקיעו המארחים מנשר. בדקה ה-85 כבשה מעלות את השער המצמק. נועם קולקופסקי הגביה כדור מאגף ימין ובר כהן, המשיך בנגיחה מדויקת פנימה, 3:1.

ההפסד הותיר את מעלות במקום ה-15 והלפני אחרון, מתחת לקו האדום (17 נק') כשלקבוצה שמעליה, מכבי דלית אל כרמל 19 נק'. יש לציין כי המקום ה-14 מוביל למשחקי הישרדות ורק המקום ה_13, שם מדורגת הפועל בית שאן עם 22 נק', מבטיח הישארות בליגה. לסיום העונה נותרו 9 משחקים.

המאמן ברוך ממן: "אני מאוד מאוכזב מהתוצאה, כי למרות המיקום של נשר בראש הטבלה והעובדה שמדובר בקבוצה מצוינת, ציפיתי שלאור מצבנו בטבלה ניקח פה נקודות. לצערי, זה לא קרה. נכון שהמצב שלנו קשה, אבל אני מאמין שנישאר". מנהל הקבוצה גבי שמחון: "הגול הראשון, שהגיע על סף המחצית, שבר אותנו. אני סומך על המאמן והשחקנים שיוציאו אותנו מהמצב הזה".

במחזור הקרוב תארח מעלות את השנייה בטבלה, עירוני טבריה.

עדיין מאמין. גבי שמחון, מנהל סקציה מעלות  (צילום: אדריאן הרבשטיין)
עדיין מאמין. גבי שמחון, מנהל סקציה מעלות  (צילום: אדריאן הרבשטיין)

עדיין מאמין. גבי שמחון, מנהל סקציה מעלות  (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מכבי עכו (ליגה ב')

הקבוצה סיימה את משחק הצמרת שלה נגד השנייה בטבלה, הפועל בועיינה, בתיקו, 0:0. בעכו יצאו מהמשחק ברגשות מעורבים. מצד אחד, שמחו שם על הנקודה שהשאירה את הקבוצה במקום ה-3 בטבלה (עם 32 נק'), אבל ניצחון היה מצמצם את הפער ממוליכת הטבלה, צעירי כפר כנא (44 נק'), שספגה הפסד ליגה ראשון העונה. השתיים, אגב, ייפגשו במחזור הקרוב לעימות ישיר.

היו"ר אשר (ג'וקי) בן חמו: "הנקודה מנחמת, אבל לא מספקת. קבוצה שרוצה לעלות חייבת לנצח, ומבחינתנו כל משחק שבו אנחנו לא מנצחים הוא מעידה. אנחנו משלמים את פתיחת העונה הלא טובה שלנו, אבל טוב שהתעוררנו ונמשיך להתמודד עד הסוף. אני מאמין שאם נמשיך לשחק את הכדורגל החיובי שלנו מהשבועות האחרונים וגם ננצח, נוכל לצמצם את הפער מהמקום הראשון".

סתיו קציר, עזב את הקבוצה לאחר שעבר להתגורר במרכז הארץ.

 בית"ר נהריה (ליגה ב')

הקבוצה סיימה את משחק החוץ שלה נגד אחי ביר אל מכסור בתיקו, 0:0, ושמרה על פער 2 הנקודות מהמקום ה-5, שמוביל בסיום העונה למשחקי הפלייאוף העליון. סיפור המשחק היתה פציעתו הקשה של החלוץ איליה זאיקה, מלך השערים של הקבוצה, שנפגע בדקה ה-55 והובהל לבית החולים. בתום סדרת בדיקות אובחן כי זאיקה סובל משבר בעצם השוק וצפוי להיעדר כחודשיים. זאיקה: "יש רגעים לא נעימים בכדורגל, וזה אחד מהם. צריך ללמוד להתמודד עם המצב, להתגבר ולהתחזק. אני מודה לכל אנשי הקבוצה שתומכים ומעודדים אותי ואני סומך עליהם שיגיעו לפלייאוף העליון. אני מקווה להחלים עד אז ושאוכל לעזור להם במאבקי העלייה".

אחי עכו (ליגה ב')

הקבוצה פספסה הזדמנות מצוינת לברוח מהתחתית הבוערת כשאיבדה יתרון של 0:2, במשחקה הביתי נגד בית"ר חיפה, שהסתיים בשוויון, 2:2.

מחמוד יוסף (דקה 56) ומוחמד אבו ריא (דקה 70), העלו את אחי עכו ל-0:2, אבל הבית"רים מחיפה הבקיעו פעמיים בדקות 77 ו-81, וכפו חלוקת נקודה לכל קבוצה. בעקבות התיקו, הגדילה אחי עכו את יתרונה מבית"ר כפר כנא, שנמצאת מתחת לקו האדום, לכדי 5 נקודות.

הפועל נהריה (ליגה ג')

אם חשבנו שהקבוצה עלתה על המסלול הנכון, הגיע הפסד הבית במחזור האחרון לעראמשה/דנון, 4:2, והחזיר את הפועל נהריה לפרופורציות. האורחים עלו ליתרון ראשון בדקה ה-39, אך יועד אברג'ל (דקה 42) ונאור שחרור (דקה 67), הפכו את התוצאה והעלו את נהריה ליתרון, 1:2. בדקות 70, 80 ו-89, ספגה נהריה 3 שערים וירדה מנוצחת.

ותיקים

ותיקי מעלות ע"ש יהודה אדרי, ניצחו את ותיקי מכבי חיפה, 1:3. למעלות כבשו: סמי עייש, דורון בן דוד ויחיאב אלמקייס. השוער חיליק אליעז, הצטרף למעלות. במשחק נוסף גברה מעלות על ותיקי קרית שמונה, 1:2, משערים של יאיר אבוטבול ושחר שיון.

ותיקי מכבי אהרון גאון עכו, הביסו את ותיקי מרום הגליל, 0:6. כבשו: חופי ברנס ותמיר ברששת – 2 שערים כ"א, דותן שלום וששי ללקי – שער אחד כ"א.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות