fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר מהלב

עד גיל 18 הוא רק ניגן. אבל אז מישהו ביקש ממנו גם לשיר, ואחר כך הוא גם החל לכתוב. עומר נצר מנהריה, שחובק את אלבום הבכורה שלו, שר בעיקר על אהבות ואכזבות, בינתיים רק באנגלית, לא מוותר על הפינה החמה והשקטה שלו בעיר הולדתו ומתכונן למופע ההשקה ממש בקרוב
גדל לתוך המוזיקה. עומר נצר (צילום: דורון גולן)
גדל לתוך המוזיקה. עומר נצר (צילום: דורון גולן)

את עומר נצר אני פוגשת במקום הטבעי לו, חנות התקליטים וכלי הנגינה הוותיקה והאהובה פיקולו בשדרות הגעתון בנהריה. החנות שייכת למשפחתו והיא גם המצע עליו גדל וממנו שאב את כישרונו המוזיקלי בכלל ואהבתו למוזיקה בפרט. הוא נולד בנהריה וגר בה עד היום. הוא גר במרכז לתקופה קצרה אבל אחרי משבר אישי החליט לחזור לצפון והיום הוא על קו נהריה-תל אביב.

"אני גדלתי לתוך המוזיקה", הוא מספר, "בילדותי אבא היה מביא הביתה מוזיקה שהייתי מקשיב לה. התחלתי לתופף בגיל 6 ואחרי שהרסתי את כל הסירים בבית, ההורים שלי לקחו אותי למורה, אצלו למדתי כמעט 10 שנים. יום אחד, אבא שלי הביא לאחותי גיטרה אקוסטית וביקשתי ממנו שילמד אותי אקורד אחד ומשם בעצם עברתי לנגן בגיטרה. למדתי לנגן לבד. הקשבתי ימים ולילות למוזיקה. הייתי לוקח שיר של ביבי קינג ולא יוצא מהחדר עד שאני לומד לנגן אותו במלואו וככה עברתי המון אמנים שגיבשו אותי למי שאני ולמוזיקה שאני עושה היום".

את מה שהוא עושה היום אפשר לשמוע כבר בכל תחנות הרדיו הארציות וגם באלבום הבכורה שנולד ויצא לאחרונה לחנויות. האלבום נקרא GOODBYE SONG והשיר הכי מושמע ממנו כיום נקרא Angel. נצר עבד על האלבום כשנתיים ובמשך כשנה יצא למסע הופעות בארץ מצפון ועד דרום. "הופעתי בכל הארץ, מול קהל של מאות אנשים ומול קהל של ארבעה אנשים, ובכל הופעה נתתי את הופעת החיים שלי. בשבילי כל בנאדם הוא עולם ומלואו ואני רוצה שכל מי שבא לראות אותי ייהנה ויעביר את החוויה הלאה".

אם רוצים להכניס את המוזיקה של נצר למסגרת אפשר לקרוא לה מוזיקת פולק, בלוז או אמריקנה. הוא כותב ושר באנגלית ומושפע בעיקר מג'ון מרטין, ג'ון מאייר, אריק קלפטון, ביבי קינג, ג'יימס טיילור וניל יאנג. את הבחירה בשפה האנגלית הוא מסביר: "כרגע, במצב הנוכחי, אני מרגיש שאני יכול לשפוך את הלב שלי באנגלית. זה יותר קל לי ככה, זה יותר אני, בלי מסכות, זה בא לי טבעי, אבל אני בהחלט לא שולל ליצור גם בעברית".

הרבה שירים באלבום מדברים על אהבה ועל אהבה נכזבת ויש בהם עצב מהול בהמון תקווה. על השיר Angel מספר נצר: "השיר נכתב בשש בבוקר והוא מדבר על אהבה נכזבת ועל החבל הדק שבין אהבה לשנאה. אתה נמצא עם בנאדם שאתה אוהב מאוד וברגע אחד אתה מבין שעשית טעות אבל עדיין יש תקווה לא להישבר ושדברים טובים קורים ועוד יקרו. מצב העצב הזה מוציא ממני דברים טובים. המפיק שלי ואני עבדנו על השיר ארבעה חודשים עד שהייתי מרוצה, אבל זה כי אני פרפקציוניסט".

הסיפור המלא יפורסם מחר ב: "צפון 1".

גדל לתוך המוזיקה. עומר נצר (צילום: דורון גולן)
גדל לתוך המוזיקה. עומר נצר (צילום: דורון גולן)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות