fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שנה למותה: ערב לזכרה של טובה ראוכוורגר התקיים בכפר המחול

הערב התקיים ערב לזכרה של טובה ראוכוורגר מנהלת הלשכה של ראשי עיריות נהריה לדורותיהם. בערב הוצגה תוכנית מלגות על שמה של ראוכוורגר לסטודנטים הלומדים מחול בכפר המחול בקיבוץ געתון
טובה ראוכוורגר
"אמא לא רצתה להסתכל למוות בעיניים". טובה ראוכוורגר ז"ל (צילום: פרטי)

הערב (חמישי) נערך ערב הנצחה לזכרה של טובה ראוכוורגר מנהריה, מנהלת לשכת ראשי עיריית נהריה לדורותיהם.  ראוכוורגר היתה יד ימינם של שלושה ראשי עיריות:  אפרים שריר, חיים לבב וז'קי סבג. היא עבדה בעיריית נהריה כ-32 שנים, במהלכן הטביעה את חותמה על העירייה ונחשבה לאחת ממנהלות הלשכה הטובות בארץ בין השנים 1979-2013. ב-26 לאפריל אשתקד היא נפטרה אחרי מאבק במחלת הסרטן.

ראוכוורגר נפטרה ימים ספורים לאחר יום הולדתה ה-65, כשהיא מותירה אחריה שלושה ילדים: איילת, רפי ועומר, נכדים ובן זוג, אדי דנגור, אשר יחד עם ילדיו הפכו למשפחה גדולה ומורחבת. ראוכוורגר, ג'ינג'ית עם הרבה אנרגיות, היתה אשת אמון ואשת עבודה. היא אהבה לעזור לכל מי שרק יכלה. גם במותה ציוותה את החיים, וקרניות עיניה נתרמו.

טובה ראוכוורגר
"אמא לא רצתה להסתכל למוות בעיניים". טובה ראוכוורגר ז"ל (צילום: פרטי)

אדי דנגור, בן זוגה ב-25  השנים האחרונות ובני משפחתו החליטו לקיים לזכרה ערב מיוחד שהתקיים באולם המחול, שבכפר המחול בקיבוץ געתון. בערב, אליו הגיעו משפחה, חברים ומכרים רבים, התקיים מופע מחול של הלהקה, הוקרנה מצגת תמונות מרגשת, סיגל, בתו של אדי הקריאה דברים בשמו ונשאה דברים גם יעל מעמותת גלילה. בנוסף בערב הוכרזה תוכנית מלגות על שמה של ראוכוורגר עבור סטודנטים שבאים ללמוד בכפר המחול. התוכנית מתחילה משנת הלימודים הקרובה.

בסיום הערב הורמה כוסית משותפת לזכרה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות