fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רון פרומר הודיע כי יתמוך באייל וייזר לראשות העיר

ראש עיריית נהריה לשעבר רון פרומר הודיע הערב כי יתמוך באייל וייזר בבחירות לראשות העיר. "וייזר הוא בחור רציני ואמיתי. אם הוא מאמין שניתן לשנות את המציאות הוא נלחם ומשנה אותה", אומר פרומר
רון פרומר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ראש עיריית נהריה לשעבר רון פרומר הודיע היום (שלישי) כי הוא תומך במתמודד לראשות העירייה אייל וייזר. לאחרונה נודע כי בין פרומר לוייזר נערכות ישיבות שנוגעות לבחירות ופרומר משמש על תקן יועץ.   פרומר כיהן כראש עירייה למשך שנה וחצי בלבד.  בשנת 2005 בוטלו הבחירות בנהריה בהחלטת בית המשפט העליון.

"תחושת דה ז'וו שמחזירה אותי עשר שנים אחורה". רון פרומר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

"הימים האחרונים יוצרים אצלי תחושת דה ז'וו שמחזירה אותי עשר שנים אחורה. האווירה בנהריה היום מזכירה לי את האווירה לפני עשר שנים- הציבור רוצה להחליף את ראש העיר.
לפני חמש שנים לא היה מועמד שהאנשים האמינו שיכול לחולל את השינוי. תוצאות הבחירות לפני עשר שנים הם הדוגמא לכך שהתושבים בסופו של דבר לא מוכנים לסבול ולספוג מכות וכשמגיעים מים עד נפש הם מחליטים לעמוד על זכותם לדרוש שינוי. לפני חמש שנים לציבור בנהריה לא הייתה אופציה אמיתית לבחור מול ראש העיר מכהן עם המתמודדים היום המציאות היא אחרת.

"אני מתכוון לאייל וייזר. הוא בחור רציני ואמיתי עם תוכניות. אני עוקב אחריו מהיום הראשון שהוא נכנס למועצה בבחירות הקודמות ואני רואה גרף למידה מרשים. הוא רכש הרבה ניסיון ותעיד השורה הארוכה של הפעולות שהוא עשה עבור הציבור בנהריה כחבר אופוזיציה. אני לא מכיר הרבה חברי מועצה בארץ כולה שהצליחו להוביל מעשה אחד מול ראש עיר מכהן. זה מעיד על נחישות ושהוא לא מוותר- אם הוא מאמין שניתן לשנות את המציאות הוא נלחם ומשנה אותה. זה בדיוק מה שנהריה צריכה כעת. היא צריכה ראש עיר שמאמין ביתרונות של העיר ויודע שאפשר להוביל עשייה שתשנה את המציאות. זה ראש עיר שהייתי רוצה שיוביל את העיר בה אני גר".

הכתבה המורחבת תפורסם ביום שישי בעיתון "צפון -1"

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות