fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרסום ראשון: שבט הצופים חוזר לנהריה

שנים אחרי ששבט חירם בנהריה נסגר, הוא חוזר בגדול לפעול בעיר. מזכ"ל תנועת הצופים: "אנו תקווה, כי בעזרת אנשי עיריית נהריה, וגופי החינוך השונים הפועלים בעיר, נצליח להביא להעצמה נוספת של הפעילות החינוכית והערכית בעיר".
שבט הצופים
שבט חירם ייתן פה את הטון. שבט צופים במחנה ציפורי (צילום ארכיון: דניאל סטרבורבדיס -בירמן)

לא יאומן כי יסופר, תנועת הצופים חוזרת לפעול בנהריה אחרי שנים שבו שבט חירם  של הנהגת צפון היה סגור.  בקרוב תוכלו לחזור ולשיר את כל שירי השבט,  להשתתף בטקסי אש  ולצאת למחנה קיץ.

שבט "חירם" מוקם מחדש בימים אלה על ידי תנועת הצופים בנהריה.  עתי דניאל בן שירות מתנועת הצופים ומרכז השבט פועל בחודשים האחרונים ללא לאות כדי להניח את התשתית הראשונית לשבט חירם בעיר. מדריכים מתנועת הצופים יחלו בימים הקרובים בגיוס חניכים בבתי הספר בעיר.

דניאל: "אנחנו מזמינים את בני הנוער בנהריה להגיע בהמוניהם ולהצטרף לתנועת הנוער הגדולה בישראל, המונה 80 אלף חניכים ומשלבת פעילות מהנה ומעשירה עם הקניית ערכים אוניברסאליים וציוניים כגון אהבת הארץ, כבוד האדם, עזרה לחלש והתנדבות למען הקהילה. אנו מקווים ששבט חירם יחזור לגדולתו ויקיים מחדש מסורת צופית ושבט קהילתי בו יעברו אלפי חניכים בשנים הקרובות".

שבט  הצופים
שבט חירם ייתן פה את הטון. שבט צופים במחנה ציפורי (צילום ארכיון: דניאל סטרבורבדיס -בירמן)

מזכ"ל תנועת הצופים, גל בן-שימול: " הקמתו מחדש של שבט "חירם" היא תוצאה של הכרתנו בבסיס החיובי ובפוטנציאל הטמון באזור זה של העיר נהריה. אנו מאמינים כי השבט יצמח במהרה ויהפוך למוביל בכל הנוגע להקניית ערכים, עזרה לקהילה והשתתפות בפרויקטים המיוחדים שאנו מנהיגים בצופים. אנו תקווה, כי בעזרת אנשי עיריית נהריה, וגופי החינוך השונים הפועלים בעיר, נצליח להביא להעצמה נוספת של הפעילות החינוכית והערכית בעיר."

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות