fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט גלי ים: איכות חיים ומרחק הליכה מהעיר

הפרויקט היוקרתי של חברת הולנדר וינון חי בשכונת נהריה הצעירה נהנה ממיקום מנצח וכלל ארבעה בנייני מעוצבים בני 9 קומות במתחם פרטי. את הפרויקט משווק משרד המכירות של פרימיום נכסים
פרויקט גלי ים: פריים לוקשיין. (הדמיה: מעיין רוזנב)
פרויקט גלי ים: פריים לוקשיין. (הדמיה: מעיין רוזנב)

חברת הולנדר וינון חי בונים בימים אלו את פרויקט גלי ים היוקרית בשכונת נהריה הצעירה. שכונה חדשה  ומודרנית המוקמת על כביש 4 ונמצאת בשלבי בנייה מתקדמים.   שכונת נהריה הצעירה  נמצאת בפריים לוקיישן, מיקום מנצח,  במרחק הליכה למרכזי הבילוי והמסחר החדשים, לשדרות הגעתון, לתחנת הרכבת, לקניון ארנה, לקומפלקס היכל התרבות שעתיד להיבנות צמוד לקניון, לפארק אוסישקין ופארק נהריה.

בפרויקט "גלי ים" ייבנו ארבעה בניינים מעוצבים ויוקרתיים בני 9 קומות עם 124 יח"ד,  במתחם פרטי עם שטחים ירוקים ופיתוח מתקדם.  בכל בניין יהיו 31 יח"ד. תמהיל הדירות בפרויקט: 4 חדרים, 5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים וברמת גימור ועיצוב גבוהה ומוקפדת. מהקומות העליונות בבניינים נשקף נוף מדהים לים. דירת 4 חדרים נמכרת החל מ-1.1 מיליון שקלים, ודירת 5 חדרים מכרת החל מ-1.2 מיליון שקלים.  את הפרויקט משווקים משרד המכירות פרימיום נכסים.

פרויקט גלי ים (הדמיה:
פריים לוקשיין. פרויקט גלי ים (הדמיה: מעיין רוזנב)
פריים לוקשיין. פרויקט גלי ים (הדמיה: מעיין רוזנב)
פריים לוקשיין. פרויקט גלי ים (הדמיה: מעיין רוזנב)

העסקה הכי גדולה בחיים

הליך רכישת דירה בקרב זוגות צעירים ומשפרי דיור היא ההחלטה הכי חשובה בחייהם של אנשים. לכן בחברת הולנדר ויינון חי מלווים את הרוכשים משלב הייעוץ ועד האכלוס. המטרה היא שתתאפשר חווית קנייה בתהליך הרכישה, דרך שלבי הבניה ומסירת הדירה בייעוץ מקיף ובהכוונה, פרי ניסיונם רב השנים. החברות שמו לעצמם למטרה את הקשר האישי עם הדיירים, את רמת הביצוע הגבוהה ועמידה בלוחות הזמנים, את ליווי הפרויקטים לאחר מסירתם לדיירים, בשירות ובתחזוקה וזאת לאורך זמן.

נוסף ליזמות, חברת הולנדר היא גם החברה המבצעת את הפרויקטים ובכך שולטת על כל תהליך הבנייה מראשיתו. איכות החיים של הרוכשים בפרויקט חשובה מאוד, לכן הוקדשה מחשבה ותשומת הלב בכל השלבים, החל משלב התכנון, הביצוע והגימור האיכותי, הכל כדי שייהנו בצורה מושלמת מדירתם החדשה. המוניטין של החברה מקנה לה אמינות מלאה במערכת הבנקאית וכל הפרויקטים מלווים ע"י הבנקים המספקים לדיירים ערבויות בנקאיות לכספם.

"פרימיום נכסים" משווקים את הפרויקט, ללא דמי תיווך מתארים כי פרויקט גלי ים נחשב בשוק הנדל"ן להצלחה מסחררת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות