fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכשיו זה סופי: מיקי גורקה חתם כמאמן עירוני נהריה

המאמן, שהחל את דרכו כמאמן עירוני נהריה בליגה הלאומית, חוזר לקדנציה שנייה. גורקה: "באתי לבנות משהו חדש וטוב". ליאור אנגלמן מונה לעוזרו. כרגע, רק שחקן אחד חתום בקבוצה
חוזר מאיפה שהתחיל. גורקה צילום: מנהלת הליגה בכדורסל
חוזר מאיפה שהתחיל. גורקה צילום: מנהלת הליגה בכדורסל

המאמן מיקי גורקה, חתם בקבוצה לשנתיים. גורקה (45) התחיל את קריירת האימון שלו בנהריה, כעוזרו של המאמן אריאל בית הלחמי, ושימש בתפקיד במשך 2 עונות (2006 – 2007). בעונות 2008-2010, היה עוזרו של המאמן אבי אשכנזי במכבי חיפה. במהלך עונת 2010/11, חזר לנהריה, שהיתה אז בליגה הלאומית, כמאמן ראשי, אך הקדנציה הראשונה שלו בנהריה היתה קצרה ולאחר שרשרת הפסדים, עזב את הקבוצה. עונה לאחר מכן הוא קודם לעמדת המאמן הראשי במכבי חיפה. בעונת 2013, אימן את מכבי קריית ביאליק בליגה הארצית, ובעונת 2014, מונה לעוזר מאמן בבני הרצליה. במהלך העונה, בעקבות פיטורי המאמן מולי קצורין, מונה גורקה למאמן, תפקיד אותו מילא במשך 2 עונות. בעונה שחלפה, היה גורקה עוזרו של המאמן עודד קטש בהפועל ירושלים.

חוזר מאיפה שהתחיל. גורקה צילום: מנהלת הליגה בכדורסל
חוזר מאיפה שהתחיל. גורקה
צילום: מנהלת הליגה בכדורסל

גורקה: "אני שמח מאוד להגיע לנהריה, והאמת, מרגיש לי טבעי לחזור למועדון בו התחלתי את דרכי בתחום האימון. הפעם הקודמת שלי בנהריה היתה כשהקבוצה היתה בליגה הלאומית, אבל כיום הסיפור שונה. באתי לבנות משהו חדש ובדרך שלי. המטרה היא להביא שחקנים צעירים ומחויבים. לשמחתי, יש לצדי את רועי שילינג, ושיתוף הפעולה בינינו מלא. אין אצלנו מילה אחרונה, אלא יש סיעור מוחות לגבי כל שחקן ושחקן. נעשה הכל כדי לבנות בנהריה קבוצה טובה ואטרקטיבית. אני גם שמח עם הצטרפותו של ליאור אנגלמן, שהיה עוזר שלי בקבוצת הכדורסל של תיכון ליאו בק בחיפה. יש בינינו ההיכרות רבת שנים ואני בטוח שיחד עם הניסיון שלו נוביל את נהריה למקום ראוי".

יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי: "מיקי גורקה הוא מאמן מוערך בנהריה, שעבד בעבר במועדון וכעת חוזר אליו. מבחינתנו, זוהי סגירת מעגל. אופיו וכישוריו של גורקה תואמים את רוח המועדון ומטרותיו. אנו שמחים על החתמתו של גורקה ובטוחים שהוא יוביל את הקבוצה להצלחה. בהזדמנות זאת, אנו מודים לראש עיריית נהריה ז'קי סבג, על תמיכתו במועדון".

ליאור אנגלמן, אימן בעבר בהצלחה רבה במחלקת הנוער במשך כעשור, צורף לצוות המקצועי וישמש כעוזר מאמן. אנגלמן אימן בעונה שעברה את הפועל נצרת עילית מהליגה הארצית. קודם לכן, היה עוזרו של המאמן עופר רחמי במכבי חיפה.  ומעוז מלכה, שהיו עוזריו של המאמן אריק אלפסי, צפויים להמשיך בתפקידם.

בגזרת השחקנים, הרי שכרגע יש רק שחקן אחד שחתום לעונה הבאה: איגור נסטרנקו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות