fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית נהריה הגישה עתירה לבג"צ כנגד סגירת בית המשפט בנהריה

עיריית נהריה בשיתוף עם לשכת עורכי הדין בחיפה והצפון, מועצות אזוריות ופורום קו עימות הגישו את העתירה נגד סגירת בית המשפט בנהריה. שרת המשפטים ציפי לפבני צטרך להשיב בעוד עשרה ימים
בית משפט השלום בנהריה
בית משפט השלום בנהריה (צילום: אושרי כהן)

עיריית נהריה בשיתוף עם לשכת עוה"ד ומועצות מקומיות ואזורית מהגליל המערבי לרבות פורום קו עימות הגישה עתירה לבג"צ כנגד החלטת שרת המשפטים לסגור את בית המשפט השלום בנהריה. העתירה הוגשה באמצעות משרדי עוה"ד אבי גולדהמר ואדם פיש והיא טוענת כנגד החלטת שרת המשפטים מחודש מרץ 2014 על סגירת בית המשפט בנהריה ומבקשת דיון דחוף בנושא.  שרת המשפטים ציפי לבני תשיב על העתירה תוך עשרה יום, לרבות להשיב לבקשה לקיים דיון דחוף.

בית משפט השלום בנהריה
בית משפט השלום בנהריה (צילום: אושרי כהן)

העתירה תוקפת את ההחלטה בשל היותה סותרת את מדיניות הממשלה לחיזוק ישובי הפריפריה, בשל היותה פוגעת בתושבי ישובי הגליל המערבי כולו, בשל קבלתה באופן נמהר ומבלי שקוימה כל התייעצות לגביה, ובשל היותה מפלה לרעה את בית המשפט בנהריה ביחס לבתי משפט אחרים כגון: בעפולה ובבית שאן אשר לגביהם לא נתקבלה כל החלטה על סגירה.

מהעירייה נהריה נמסר כי היא פועלת לשמירת כל השירותים הממשלתיים הניתנים לתושבי עיר והסביבה לרבות השירותים של מערכת המשפט".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות