fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית נהריה דורשת תיקון מיידי של הליקויים בתחנה המרכזית

ראש העירייה ז'קי סבג ערך סיור במקום וגילה צחנה וזוהמה. החברה המפעילה את התחנה: "התחנה עתידה לעבור בחודשים הקרובים שיפוץ ושדרוג משמעותי אשר ישנה את פניה מן הקצה אל הקצה"
השירותים בתחנה המרכזית צילום: דודו אלחיאני
השירותים בתחנה המרכזית צילום: דודו אלחיאני

בעקבות פניות רבות של תושבים לעיריית נהריה על המצב התברואתי הלקוי של תחנת האוטובוסים המרכזית בעיר, ערך ראש העירייה, ז'קי סבג, סיור במקום מלווה בצוותו הבכיר. בסיור התגלו ליקויים ומפגעים רבים: מקלט מוצף במי ביוב, שירותים ציבוריים מזוהמים ומצחינים, תאורה לא תקינה, פסולת רבה במקומות שונים, מרצפות מלוכלכות ועוד.

עיריית נהריה העבירה לממונים על התחנה מכתב חמור מלווה בתמונות, בו היא דורשת לתקן את הליקויים תוך 15 ימים מיום קבלת המכתב. אם לא כן, נאמר במכתב, תיאלץ העירייה לשקול נקיטה בהליכים. 

השירותים בתחנה המרכזית צילום: דודו אלחיאני
השירותים בתחנה המרכזית צילום: דודו אלחיאני

מחברת נתיבי אקספרס המפעילה קווים מהתחנה נמסר בתגובה: "חברת נתיב אקספרס שוכרת מחברת נצב"א את מבנה התחנה המרכזית ומשלמת דמי שכירות ודמי ניהול הכוללים שמירה, תחזוקה וניקיון המקום בסכומים גבוהים מאוד על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר אליהם מחויבת החברה למען רווחת לקוחותיה, נוסעי התחבורה הציבורית. חברת נתיב אקספרס פנתה מספר פעמים הן למשרד התחבורה והן לחברת נצב"א לתיקון הליקויים. אנו מקווים כי ליקויים אלו יתוקנו בקרוב.

מחברת מפעלי תחנות (חברה בת של נצב"א) נמסר: "הנושאים שהועלו במכתב וטרינר העיר נהריה ומכתב מחלקת הפיקוח ורישוי עסקים זכו למענה מיידי מצד החברה. "בכל הקשור לנושא הביוב- וכפי שנכתב במכתב התשובה לווטרינר העיר- ההצפה הנה תוצאה של סתימת קו הביוב הראשי הנמצא בשד' הגעתון והסמוך לתחנה, אשר הנו בבעלות העירייה. עוד יובהר, כי ההצפה במקלט התחנה הינה בעיה המוכרת לחברה, אשר תלונות על קיומה הועברו לעירייה חדשות לבקרים והעירייה אף פעלה בעבר לתיקונה. יצוין, כי רק לאחר פעולות העירייה לתיקון הסתימה בקו הראשי נפתרת בעיית ההצפה במקלט.

"נושא השירותים שהועלה במכתבים קיבל התייחסות מידית מצד החברה ובהתאם לסיכום בינינו לבין משרד התחבורה סוכם על ביצוע שיפוץ מיידי של השירותים. לעניין זה נציין גם כי התחנה המרכזית נהריה עתידה לעבור בחודשים הקרובים שיפוץ ושדרוג משמעותי אשר ישנה את פניה מן הקצה אל הקצה וייתן מענה גם לנושאים הנוספים שאוזכרו. חשוב לי לציין כי לתחנה המרכזית נהריה יש מנהל תחנה אשר זמין בכל עת על מנת לתת מענה הולם ואדיב לכל בעיה שמתעוררת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות