fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה תפתח את העונה בשבוע הבא

הקבוצה תחל את ההכנות לעונה הקרובה עם סגל שחקנים ישראלי כששני שחקני החיזוק יגיעו שבוע לאחר מכן. המאמן חגאי: "מחכה לזה בקוצר רוח"
יונתן בייז
ג'ונתן בייז (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ימשיך לעונה נוספת? בייז. צילום: אדריאן הרבשטיין

מ עירוני נהריה תחל את ההכנות הרשמיות לעונה הקרובה כבר בשבוע הבא עם סגל שחקנים ישראלי בלבד שכולל את ערן אסנטי, אופיר הובר, גיא דותן, ליאור שגב, עידו סטולרו, תומר גינת ועוד מספר שחקנים צעירים. האמריקאים קני לאוסון ונייט מילר יגיעו בתחילת חודש ספטמבר.

מאמן הקבוצה רועי חגאי נשמע נרגש לקראת פתיחת האימונים: "אני מת להתחיל כבר האמת. הפגרה בכדורסל היא ארוכה מידי ואני מחכה לזה בקוצר רוח, אני מאד רעב. בהמשך נארגן משחקי אימון לקראת אמצע חודש ספטמבר".

הפורוורד הצעיר אור פלבניק (21, 2.00) ששיחק בעונה שעברה באליצור רמלה מהלאומית עדיין מועמד לחזק את הקו הקדמי של הקבוצה. במקרה ופלבניק לא יגיע, חגאי יחפש גבוה אחר במסגרת יתרת התקציב הנמוך של הקבוצה.

השבוע החל מו"מ כספי עם ג'ונתן בייז כשבמקביל נמשך המו"מ הכספי עם ערן סודאי. אם לא יהיו הפתעות, השניים יחתמו וימשיכו לעונה נוספת בקבוצה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות