fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה ניצחה את הפועל טבעון

ניצחון ביתי חשוב 75:85. ביום שלישי הבא עירוני נהריה תצא למשחק חוץ קשה במיוחד נגד אליצור יבנה שהשפילה אותה בעין שרה בהפרש 37 נק'
שיא עונה אישי. יוני דרעי (צילום: מיכה פישנזון)

עירוני נהריה אירחה הערב (ראשון) את הפועל טבעון מתחתית הטבלה והשיגה ניצחון ביתי חשוב 75:85 (39:43 לנהריה במחצית). גם הפעם זה הלך קשה, אבל אף אחד לא הבטיח שאת הכרטיס לליגת העל היא תקבל על מגש של כסף. שוב נשאלת השאלה מה קרה לשחקני הקבוצה שהמתקשים זה השבוע השלישי לפתח משחק שוטף ונראה כי חלה ירידה משמעותית ביכולתם.

שיא עונה אישי. יוני דרעי (צילום: מיכה פישנזון)

ליוני דרעי שהצטיין במשחק עם שיא עונה אישי בקבוצה של 14 נק' כנראה יש את התשובה: "הולך לנו קצת קשה במשחקים האחרונים. זאת תקופה כזאת בעונה, עדיף שזה יקרה עכשיו מאשר בפלייאוף, ירידה לצורך עלייה. אין לי הסבר לזה. אנחנו מתאמנים חזק, כולם נותנים אקסטרה".

עוד קלעו לנהריה: רמון קלמנטה 22 נק' (14 כ"ח), נייט מילר 12 נק', ניר גולן 10 נק', אבירם זליקוביץ' 8 נק', רביב פיטשון 7 נק' (9 כ"ח), עאדל מתא 6 נק', ג'ונתן בייז וערן סודאי 3 נק' כ"א.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות