fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה הפסידה 93:77 לבני הרצליה בעין שרה

מייק הנרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

כנראה שחגיגות הניצחון במחזור הפתיחה על הפועל חולון נמשכו גם השבוע, כשהחבורה של מיקי גורקה הציגה משחק הגנה חלש וערב התקפי חלש עוד יותר. 33 נקודות של מייק הנרי לא עזרו לנהריה והיא ספגה הפסד ראשון העונה בעין שרה 93:77 לבני הרצליה.

נהריה פתחה מצוין את המשחק ועלתה ליתרון 2:8 (דקה 2). הרצליה הייתה יותר אגרסיבית בצבע וניצלה איבודי כדור של נהריה בדרך ליתרון 18:24 בסיום הרבע הראשון.

מייק הנרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מייק הנרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

יפתח זיו ודגן יבזורי בדקות ראשונות וסל ראשון העונה הורידו את ההפרש ל- 29:24 (דקה 12). נהריה המשיכה להיות רכה בהתקפה ובעיקר בגנה והרצליה עלתה ליתרון דו ספרתי 28:39 (דקה 16). נהריה בעזרת ג'סטין אדוארדס ומייק הנרי ניסתה לחזור למשחק והורידה את ההפרש ל-42:36, אבל הרצליה שוב הצליחה לברוח ונהריה ירדה לחדר ההלבשה בפיגור 46:36.

נהריה פתחה נהדר את המחצית השניה והנרי את אדוארדס צימקו ל-46:43 (דקה 21). איגור נסטרנקו הוריד ל-2 נק' הפרש 48:46, אבל שוב הרצליה ברחה לדו ספרתי 46:57 (דקה 25). הנרי פתח מבערים וכמעט לבדו החזיר את נהריה למשחק, 70:63 להרצליה בסיום הרבע השלישי.

הנרי שוב צימק וניסה להציל משהו מהמשחק, אבל הרצליה הייתה גדולה בכמה מידות על נהריה במשחק ההתקפה ולא נתנה לנהריה להוריד את ההפרש לחד ספרתי. 77:93 להרצליה בסיום.

מיקי גורקה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מיקי גורקה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קלעו לנהריה: מייק הנרי 33 (8 כ"ח), איגור נסטרנקו וג'סטין אדוארדס 12, טרי אלן 7, נאנה פולאנד 6, יפתח זיו 5, דגן יבזורי 2.

מאמן הקבוצה מיקי גורקה: "משחק לא טוב שלנו, הם עשו 26 נקודות מאיבודי כדור שלנו וזה כל המשחק. מסיבה לא ברורה הגענו מרוקנים אנרגטית וראו את זה על הפרקט. איבודי הכדור שלנו הרגו אותנו הם הגיעו דווקא במומנטום שכבר הורדנו ל-3 ו-5 ומישהו נתן את האיבוד התורן מחוסר ריכוז. ראינו את העליות והירידות האלה ביכולת גם במשחקי ההכנה והפעם זה מאוד בלט. זה דברים קטנים שסל נוסף היה הופך את התוצאה ומשנה מומנטום וחבל".

ביום שני נהריה תצא למשחק חוץ נגד מכבי ראשון לציון. גורקה: "משחק מאוד קשה צריך לראות איך נבוא אחרי ההפסד הזה בבית".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות