fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיצוב. זה כל הסיפור

רוצים למכור את דירתכם מהר? או אולי לדעת איך תראה הדירה שרכשתם מקבלן עם הריהוט שתוסיפו? לכו על הדמיות מחשב שייתנו לכם את הלוק המדויק
חדר מגורים. הדמיה של ויקי בן טל
חדר מגורים. הדמיה של ויקי בן טל

עיצוב דירות הוא חלק בלתי נפרד כיום ברכישת דירה ועליית ערכה בעת המכירה. בעוד יש כאלו שלא מבינים איך הדירה שלהם לא נמכרת, או יהיו סקרנים לדעת איך תראה הדירה החדשה שרכשו עם הסלון, המזנון והמטבח, כיום הטרנד הלוהט הוא עיצוב הדמיות עם הריהוט המלא שרכשתם, עם הקרמיקה והשידה ואיך ייראה חדר הילדים עם הספרייה. בעזרת הדמייה נכונה תוכלו לראות איך יראה ביתכם בשנייה.

מעצבת הפנים ויקי בן טל מנהריה, מתלבשת על חללים קיימים. בין עם הדירה חדשה מקבלן שרכשתם, או דירה יד שנייה שזקוקה לשיפוץ רחב, או בית שצריך סידור וארגון או "טיפול קוסמטי”, כדאי שיימכר ומהר. בן -טל מתכננת הדמיות לדבריה מאוד חשוב לאנשים לראות את הדירה ויזואלית עם כל המוצרים ולא רק הדמיה בסיסית של הקבלן.

חדר משפחה. עיצוב של ויקי בן טל
חדר משפחה. עיצוב של ויקי בן טל

"בנהריה הירוקה, זוג שרכש דירה מפרויקט, על הנייר קיבל תוכנית מכר עם שרטוטים והדמיה כללית. למעשה הם רצו לראות איך הסלון ייראה עם הספות שרכשו והמזנון. הרעיון הוא ליצור תכנון פרקטי ובעיקר להקפיד על המידות. לאנשים יש את החשש שהצבע לא ישתלב בבית, או שלא יהיה מרחב או מקום מעבר.

בהדמיות ניתן לראות כי המשפחה רצתה לראות איך ייראו הגוונים של הסלון הירוק בחלל החדר. "אני דגמתי את הצבע המדויק, יחד עם הפוף והשטיח והמזנון שנרכש. אותה לקוחה רצתה לדעת בדיוק איך ייראה המטבח וכמה ס"מ מפריד בין המזווה למקרר".

הדמיות של עיצוב בית משדרגות את מחירי הדירה מסבירה בן- טל. זוג שרכש דירה בנהריה הירוקה, 120 מ"ר, עם מרפסת והדמיה של כל החדרים כולל כלים סניטרים וארונות מוערכת ב- 3000 שקלים. לדברי בן-טל, זו השקעה משתלמת מאוד לטווח הארוך.

למשל: "בבניין בנהריה הירוקה ניסו שתי שכנים למכור דירות זהות, 100 מ"ר, 3 חדרים, דירה אחת היתה פשוטה עם מטבח מקבלן ובדירה אחת השקיעו בעיצוב פנים, מטבח יוקרתי וקיר מאבנים עם נישות גבס.

אותו לקוח שראה את שתי הדירות, רכש את הדירה המעוצבת ב-750 אלף שקלים וגם ושילם 50 אלף שקלים יותר מהדירה השנייה שלא הייתה מעוצבת.

"במקרה אחר, לקוח הגיע מיואש לאחר שלא הצליח למכור את הדירה. לאחר שעיצבנו מחדש את החדרים, צבענו את הקירות, רכשנו כריות וקנינו אקססוריז מתאים, הבית נמכר בלקוח השני".

חדר מגורים. הדמיה של ויקי בן טל
חדר מגורים. הדמיה של ויקי בן טל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות