fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עו"ד אבי סגל הלך לעולמו

אבדה גדולה לעולם המשפט. עו"ד אבי סגל מנהריה הלך לישון בלילה שבין ראשון לשני השבוע ולא התעורר. יש האומרים שמדובר במוות של צדיקים ויש האומרים שהיה צדיק.
עו"ד אבי סגל ז"ל
מהשורה הראשונה בארץ. עו"ד סגל, צילום: פרטי

 

אבי סגל, עורך דין זה 33 שנים, היה בעברו תובע משטרתי. הוא פרש ממשטרת ישראל בדרגת רב פקד. במשך שנות עבודתו והתמחותו במשפט הפלילי, הצליח עו"ד סגל לבנות לעצמו שם ומעמד של עורך דין מהשורה הראשונה בישראל ולרשום לזכותו עשרות ומאות פסקי דין שהיטיבו עם לקוחותיו.

סגל, בן 61, הותיר אחריו אשה, ליאת, ובת, נויה,  בת 16.

עו"ד אבי סגל ז"ל
מהשורה הראשונה בארץ. עו"ד סגל, צילום: פרטי

אלין גלעדי, שעבדה במשרדו סיפרה ל"חדשות נהריה": "אבי היה עורך דין צנוע, דיבר בגובה העיניים, חביב, נעים הליכות. הרגשנו במשרד כמו בבית, מעולם לא היו מתיחויות והאווירה היתה תמיד ביתית. הוא היה איש חכם מאוד, חד, שהציל מאות אם לא אלפי אנשים חפים מפשע. כולם העריצו אותו. אנשים לא מפסיקים להתקשר למשרד. הם לא מאמינים שהבשורה הנוראה הזו באמת נכונה. גם אני, אחרי 15 שנות עבודה משותפת, לא מאמינה שלא אשמע אותו יותר, שלא אראה אותו, שהוא לא יקרא לי".

הקולגה עו"ד זיו גלעד: "אבי סגל היה אדם נחמד, נעים הליכות, מקצועי בפן המשפטי. אין ספק שמדובר באבדה גדולה לכולם ולתחום המשפטים בפרט. הוא מהדור הקודם, עבד בצורה אצילית ומכובדת ותמיד רגוע ושלו והתייחס בצורה חברית".

ביום שני אחר הצהריים הובא עו"ד סגל למנוחות בבית העלמין בנהריה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות