fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: שבועיים ללא אישורי טאבו

המועצה האצילה סמכויות על גזבר העירייה והעניין טופל. וגם: שטרקמן ביקשה להיות יו"ר ועדת הביקורת אך סורבה
ישיבת המועצה השבוע בית יד לבנים (צילום: רותם כבסה)
ישיבת המועצה השבוע בית יד לבנים (צילום: רותם כבסה)

שוק דירות היד השנייה בנהריה קפא בשבועיים האחרונים ותיקים על תיקים נערמו במחלקת הגבייה. הסיבה: לא היה מי שיחתום על אישור לטאבו המעיד על העדר חובות.

מי שהייתה אמונה עד כה על החתימה על האישורים היא מנהלת מחלקת הגבייה שוש תורג'מן, אלא שהיא נמצאת בחופשת מחלה לאחר שהתעלפה בעבודה. יחליף אותה גזבר העירייה חגי שוורץ, שמינויו לממונה על הגבייה אושר בישיבת מועצת העיר ביום רביעי השבוע.

ישיבת מועצת העיר נערכה באולם בית יד לבנים. בתחילתה נשבעו אמונים חברי מועצת העיר – דוד בניאשווילי ואילן הרוש, חברי סיעת "נהריה אחת" של סבג. השניים נכנסו למועצה במקום סבג וציפי מורבאי, שהתפטרו ממועצת העיר. מהישיבה נעדרה חברת מועצת העיר אורנה שטרקמן, השוהה בחו"ל.

עוד עלו על סדר היום: אישור תב"רים מתקופת ז'קי סבג בהיקף של כ-12 מיליון שקלים; הנחה בארנונה של 2 אחוז למשלמים את אגרת המיסים שנה מראש; העלאת הארנונה לשנת 2019 ב-0.32 אחוז לשנה.

מרלי אמר בישיבה: "רוב התב"רים כבר יצאו. אנחנו מובילים שני תב"רים חדשים לפיתוח צומת מרומזר בבוימל ליד קניון ארנה ותב"ר לפיתוח קברים בבית העלמין.

שאר התב"רים הם של המועצה הקודמת שנאלצנו לאשר".

חברת המועצה אורנה שטרקמן פנתה השבוע למרלי בבקשה, לאפשר לה לעמוד בראש ועדת הביקורת, מכיוון שהיא הסיעה הגדולה באופוזיציה, אך סורבה.

מעיריית נהריה נמסר בתגובה: "באשר לאישורי הטאבו. העניין טופל ואושר בישיבת מועצת העיר. באשר לבקשתה של שטרקמן. בישיבת המועצה הראשונה מונה, בהתאם לחוק, נציג סיעת 'נהריה אחת' מהאופוזיציה כיו"ר ועדת הביקורת. אין שום סיבה לשנות זאת כעת ולפגוע בסיעת 'נהריה אחת'".

בישיבה השבוע התייחס מרלי להצעה שהעלתה חברת המועצה שרית נס-פררו באשר לייצוג נשים בוועדות העירייה ואמר, כי ישמח לתת לה ולשטרקמן ייצוג כיו"ריות של ועדה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות