fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: עשרות צמיגים נוקבו ברחוב השקד

דובר מחוז חוף רפ"ק ערן שקד מסר בתגובה: " 21 צמיגים נדקרו ועד כה הוגשו שבע תלונות. תחנת נהריה פתחה בחקירה מקיפה"
דקירת צמיגים
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה
דקירת צמיגים
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

תושבי רחוב השקד בעין שרה  נדהמו הבוקר (שלישי) לגלות כי צמיגי רכביהם נוקבו במהלך הלילה.   21 כלי רכב נוקבו במהלך הלילה  וטרם התברר המקרה.  הדיירים שהחנו את רכביהם בחניות החיצוניות הציבוריות בצידי הכביש מרחוב השקד 6 ועד 25 גילו  את הצמיגים דקורים עם חפץ חד מאוד ככל הנראה סכין שקרע את כל הצמיגים.

הדיירים ההמומים שהיו בדרכם לעבודה היו חסרי אונים.  אחד מהדיירים מספר:  "זו היתה 'חגיגה' שלמה על הבוקר, פנצ'רו בכל רכב את הגלגל הקדמי מצד ימין. לקחו סכין קומנדו ודקרו עם הלהב וקרעו את הצמיג. לא היתה אפילו אפשרות לתקן את זה.  אני החלפתי גלגל בעלות של 400 שקלים.   הגשתי תלונה במשטרת נהריה, חוקרים הגיעו לצלם וגבו עדויות".

אותו דייר מספר כי השכונה סובלת ממעשה קונדס קשים. לפני חודש צלצלו לשכנים באותם בניינים באינטרקום באחת בלילה וצעקו 'אש אש'. הדיירים המבוהלים ירדו  לרחבת הבניין ואז התגלה כי כל מטפי החירום רוקנו מתכולתם וכל שטח הלובי כוסה בקצף לבן.  אותו דייר מספר כי גם רכישת מטף חדש, הוסיפה לעלויות.

דובר מחוז חוף רפ"ק ערן שקד מסר בתגובה: "צמיגיהם של 21 כלי רכב נדקרו. עד כה הוגשו שבע תלונות. תחנת נהריה פתחה בחקירה מקיפה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות