fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: מגמת עלייה בביקוש לדירות פנטהאוז

בשנים האחרונות חל ביקוש גובר לדירות הפנטהאוז בבנייני מגורים. גיל רון משווק נדל"ן במשרד פנורמה נכסים מביא לכם חמישה פנטהאוזים יוקרתיים בנהריה
מגמת עלייה בביקוש לדירות פנטהאוז הדמיה: 3 די דיזיין
מגמת עלייה בביקוש לדירות פנטהאוז. ויצמן 3 (הדמיה: 3 די דיזיין)
מגמת עלייה בביקוש לדירות פנטהאוז הדמיה: 3 די דיזיין
פנטהאוז צופה לים. ויצמן 3 (הדמיה: 3 די דיזיין)

דירות פנטהאוז הן בהרבה מקרים חלום של אנשים המבקשים לרכוש דירה. בשנים האחרונות חלה מגמת עלייה בביקוש לדירות מסוג זה. אוכלוסיות צעירות ומבוגרות הנמצאות בקטגוריית משפרי הדיור בעלי היכולת בוחרים לעבור מדירות סטנדרטיות, בתי קרקע דו מפלסיים לפנטהאוזים, גם כסמל סטטוס ובעיקר בגלל הנוחות והפרטיות שבמגורים במפלס אחד ללא מדרגות בבית, יחד עם מרפסת גדולה מאוד, אשר לא דורשת תחזוקה מיוחדת של גנן ומקנה פרטיות מוחלטת לדיירי הפנטהאוז. גיל רון משווק נדל"ן במשרד פנורמה נכסים מציג בפניכם את חמשת הפנטאוזים בנהריה שהם מבחינתו הקנייה המוצלחת ביותר:

הרצל 50:
בלב ליבה של העיר, במיקום הכי מרכזי בקרבת שדרות הגעתון, נמצא פנטהאוז מרהיב בודד על הגג, מרווח בגודלו, המשלב מפרט טכני יוקרתי מאוד כגון, ריצוף 80X80, "לפאטו" תריסי אור ועוד עיצובים מרהיבים.

הפנטהאוז מתהדר בשתי מרפסות ענקיות מהן אחת מערבית ואחת מזרחית, כולל יציאה מחדרי המגורים למרפסת העוטפת את הבית. מתאים לאוהבי המרכז, אין צורך להתנייד עם רכב בעיר ונמצא תמיד במרכז העניינים. הבניין עצמו מרהיב ומצופה אבן, בבניין אשר זה עתה התאכלס מעט דיירים והאכלוס מיידי.

הילת מסריק
בחלקה הצפוני והפסטורלי של נהריה בשכונת רסקו הכפרית, פנינת בוטיק של ארבע משפחות המשלבת קוטג'ים, מיני פנטהאוז ופנטהאוז בודד על הגג, ענק בגודלו עם מרחבים עצומים של סלון, פינת אוכל ומטבח ענק, כ-16 מ"ר, חדרים גדולים וסוויטת הורים חלומית עם מרפסת צמודה. בנוסף יש מרפסת סלון גדולה ובונוס ענק – הצמדה של כ-80 מ"ר בגג, מפרט חלומי הכולל פרופילים בלגיים ועוד. מתאים לאוהבי הבוטיק והאווירה הכפרית. לאור ההצלחה של שלב א', נמצאת מכירת שלב ב' בעיצומה. חברות הבנייה הילת הצפון וניב א.א.מ בונים פרויקט בוטיק לאניני הטעם. בפרויקט נותרו למכירה קוטג' פינתי מרהיב והפנטהאוז הענק על הגג. הפרויקט משלב יוקרה עם מיקום מנצח בסטנדרטים ואיכות בנייה בלתי מתפשרות של חברות הבנייה כאשר המוטו הוא להפוך כל רכישה לחוויה חלומית.

אחוזת גבע
בחלקן הדרומי והיוקרתי של שדרות הגעתון, בין הרחובות קפלן וסולד ניתן לראות שני בנייני יוקרה. למהירי ההחלטה בבניין יש פנטהאוז מרהיב בגודלו, עם מרפסת ענקית ונצילה של כ-110 מ"ר הפונה למערב, עם נוף המשלב סביבה אורבנית וים, המעניק סוכריה משמעותית נוספת לרוכש בדמות פטיו מדהים בתוך הבית הפתוח לכיפת השמיים. בפנטהאוז מפרט עשיר ביותר שניתן להתרשם ממנו בדירה לדוגמה אשר במשרד המכירות באתר. מתאים למשפחות צעירות ובוגרות כאחד הרוצות לגור במרכז העיר אך עדיין בסביבה שקטה ויוקרתית מוקפת פארקים מוסדות חינוך ועוד.

רמז 29
פרויקט בוטיק בלב העיר ובקרבת הים, פנטהאוז ענק, בודד על הגג עם מרפסת מערבית ענקית, מעט דיירים ובמיקום סופר יוקרתי. מפרט עשיר ומיוחד, מתאים לאניני הטעם הרוצים פנטהאוז יוקרתי בבניין בוטיק מרכזי, אך בסביבה שקטה.

גבע בויצמן
לאוהבי השלווה, בבניין ייחודי בחלקו הצפוני והשקט של רחוב ויצמן, רחוק מהמולת המרכז. פנטהאוז מדהים וענק עם סוויטת הורים מפנקת שלא נראתה כמותה הכוללת גם מרפסת פרטית ומערבית לים, סלון ופינת אוכל עם חלון גדול לים ומרחבי מגורים גדולים ומרפסת עיקרית כ-77 מ"ר מערבית הצופה לים. מתאים לאוהבי נוף הים והפינוקים.

הכותב: גיל רון ממשרד תיווך פנורמה נכסים  בנהריה בבעלות שי בודנשטיין

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות