fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה הצטרפה השבוע לאשכול רשויות גליל מערבי

המהלך אושר במליאת המועצה. ראש העיר רונן מרלי: "גורמי המקצוע בעירייה ואנכי הגענו למסקנה ששיתוף פעולה אסטרטגי יועיל ויקדם את נהריה"
לסייע בקידום העיר. ישיבת נציגי העירייה ונציגי האשכול | צילום: עצמי
לסייע בקידום העיר. ישיבת נציגי העירייה ונציגי האשכול | צילום: עצמי

לאחר שנים בהן נותרה העיר נהריה מחוץ לאשכול גליל מערבי, זאת לנוכח החלטתו של ראש העירייה לשעבר ז'קי סבג, שלא להצטרף אליו, החליטו השבוע ראש העיר, רונן מרלי ובכירי העירייה, להודיע על הצטרפותה של העיר לאשכול הרשויות.

בשבועות האחרונים, כך מתברר קיים מרלי סבב התייעצות בנושא, בו נטלו חלק מנהלי מחלקות בעירייה, אנשי מקצוע ונציגי האשכול, בהם, מנכ"לית האשכול, יעל רון, אשר הציגה בפני הנוכחים את פעילות האשכול מאז הקמתו. לאחר בחינת הנושא הוחלט בעירייה על הצטרפות והשבוע אושר המהלך במליאת מועצת העיר.

יצוין כי באשכול גליל מערבי חברות כיום כ-12 רשויות מהגליל המערבי, אשר פועלות במשותף במטרה לקדם ראייה אזורית ושיתופי פעולה אסטרטגיים במגוון תחומים ובהם: כלכלה, תיירות, חינוך, תרבות, תשתיות ועוד. לאור ההבנה כי נהריה היא אחת הערים החשובות והמרכזיות בגליל המערבי, החליטו קברניטי העירייה לפעול לקידומה ופיתוחה באופן אזורי מול מקבלי ההחלטות בממשלת ישראל ובכנסת.

מרלי: "בישיבה עם נציגי האשכול התאפשר לאנשי המקצוע בעירייה ולי ללמוד באופן מפורט על היתרונות הרבים הנובעים משיתוף פעולה אסטרטגי מסוג זה. אני בטוח שההצטרפות לאשכול תסייע לקידומה של העיר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות