fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: בר פרומר בין מקבלי מלגות הצטיינות על תרומתה לקהילה

בר פרומר תלמידת בית הספר שחקים היא ביתו של ראש עיריית נהריה לשעבר רון פרומר. המלגות ניתנו בשיתוף מפעל ישקר ומועדון רוטרי נהריה. השנה, הוחלט להנציח את פעילות מועדון רוטרי בבתי הספר במסגרת מפעל ההצטיינות על שמו של בן ברגר ז"ל, שנפטר לאחר מחלה ביולי 2012 בגיל 86
משה זרקה ובר פרומר
ערבות הדדית. משה זרקה ובר פרומר (צילום: גברי לזר)

מלגות הצטיינות חולקו לתלמידי חטיבה עליונה בבית הספר שחקים ביניהם גם התלמידה בר פרומר, ביתו של ראש עיריית נהריה לשעבר רון פרומר ורעייתו טלי.  התלמידים הוכרו על פעילותם הלימודית והערכית למען הקהילה. מלגות ההצטיינות ניתנו בשיתוף מועדון רוטרי נהריה ומפעל ישקר, השותף לנושאים הטכנולוגיים בבית הספר. בשבוע שעבר נערך בבית הספר הרב- תחומי שחקים בנהריה טקס חלוקת תעודות הצטיינות ומלגות לתלמידי החטיבה עליונה 'נופר', בשיתוף מפעל ישקר ומועדון רוטרי נהריה.

מנהל בית הספר אבי מנשס: "טקס המצטיינים בא להוקיר את עמלם של התלמידים במספר היבטים: בראש ובראשונה, בפעילות החברתית-ערכית, הכוללת פעילות קהילתית, מועצת תלמידים, מש"צים (מדריכי של"ח צעירים) וכיוצא בזה. היבט נוסף הוא הצטיינות לימודית וקטגורית 'תלמידי מופת'- שכוללת את כל התחומים. במסגרת הענקת תעודות ההצטיינות, אנו פועלים עם מועדון 'רוטרי' ומפעל ישקר, ששותף לנו בכל הנושאים הטכנולוגיים בבית הספר".

במסגרת תרומתו של מפעל ישקר, ניתנו מלגות לחמישה תלמידים מצטיינים ממגמת הנדסת מכונות, במטרה להעצים את מקצוע הנדסת המכונות, בו קיים חוסר במדינת ישראל. מועדון רוטרי ניתנו מלגות לתלמידים שהצטיינו בלימודיהם ובתחום החברתי, בפעילות התנדבותיות ותרומה לקהילה.

 

משה זרקה ובר פרומר
ערבות הדדית. משה זרקה ובר פרומר (צילום: גברי לזר)

משה זרקה, יו"ר קרן מועדון רוטרי נהריה: "רוטרי נהריה הינו מועדון חברים המקיימים פעילות התנדבותית בקהילה כשאחד הנדבכים המרכזיים בפעילות שלנו הוא אתם, תלמידי בית הספר ומערכת החינוך בנהריה, במסגרתה אנו משולבים במספר פרויקטים. השנה, במסגרת פעילות המחויבות האישית, ההתנדבותית וההצטיינות של תלמידי בתי הספר מדעים ואומניות ו'שחקים' בחרו חברי מועדון הרוטרי ומועדון 'האופן הפנימי' להעלות על נס את פועלם של התלמידים המצטיינים ותלמידים שהתנדבו במסגרת מחויבות אישית ופעלו בבתי האבות על מנת לסייע לקשישים במחשבים, קריאה, משחק וכיוצא באלו, תוך שימת דגש על שיפור מצב הרוח והאווירה והיכרותם של בני הנוער עם בני הגיל השלישי. זאת, בליווי המורים גדי אברהם ואורית סולמון ועל כך יישר כוח".

לתלמידים המצטיינים העניק רוטרי שוברים לרכישת ספרים, כולל ספרי לימוד ויום כיף לתלמידים שהתמידו בהתנדבותם במפעל בתי אבות. כמו כן, העניק המועדון מלגת מימון רישיון נהיגה לתלמידה שנבחרה מבית הספר.

השנה, הוחלט להנציח את פעילות מועדון הרוטרי בבתי הספר במסגרת מפעל ההצטיינות על שמו של בן ברגר ז"ל, שנפטר לאחר מחלה ביולי 2012 בגיל 86. ברגר היה ממקימי מועדון רוטרי בנהריה ובמסגרת פעילויותיו תרם רבות לקהילה, לחינוך ולתלמידי בתי הספר בעיר, שהיו חשובים לו מאוד. ברגר, שהיה אף אומן וצייר, הקים את אגודת הציירים ופעל במסגרתה יחד עם התלמידים. זרקה: "מפעל התנדבותי זה של מצטיינים ומתנדבים בחברה מבטא את רוח הרוטרי ויישום ייעודו- 'רוטרי למען הקהילה בנהריה' וסיסמת הרוטרי השנתית: 'רוטרי- יחד נשנה חיים'. אני מאמין, כי אכן הצליחו תלמידים אלו לשנות חיים".

בית הספר הרב תחומי ולמצוינות ומנהיגות חברתית- שחקים הינו בית ספר שש-שנתי וכולל את חטיבת הביניים 'נופר', חטיבה עליונה 'תמר', את המכללה הטכנולוגית להנדסאים ואת ביה"ס לשוחרים של חיל האוויר. טקס נוסף, להוקרת תלמידים מצטיינים מחטיבת הביניים יתקיים בהמשך השנה.

מנשס הוסיף: "כבית ספר למצוינות ומנהיגות חברתית שחרט על דגלו את ערכי הנתינה והמעורבות הקהילתית זהו יום שיא של בית הספר, שנחוג בין יום הזיכרון לשואה ולגבורה לבין יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. משני הכיוונים אנחנו מראים שניצחנו- א. נגד הצורר הנאצי, שלא הצליח להשמיד את עמנו ומצד שני, שחיילינו לא נהרגו לשווא, אנחנו מחזקים ובונים את המדינה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות