fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: אירועי הקיץ הוקדמו

השנה החליטו בעיריית נהריה לא לחכות עד לחודשי יולי אוגוסט בכדי לפצוח בהרקדות, פעילויות ומסיבות, כך שכבר מיום שישי הקרוב יתחילו הופעות של מיטב האמנים בטיילת המזח. לירן דנינו, גיא ויהל הם רק חלק ממי שמחכים לכם שם
טיילת נהריה (צילום שי ביבס)
טיילת נהריה (צילום שי ביבס)

עם עליית הטמפרטורות ובואו של הקיץ נערכים בעיריית נהריה למגוון של פעילויות ואירועים שעתידיים להתקיים כבר מהחודש הקרוב. נהריה וילג', קונצרטים בטיילת, הרקדות, כרכרות וסוסים ורכבת הרים הכל כבר מוכן ומתוכנן. אבל לפני שהקיץ מגיע, הכינו בעיריית נהריה הפתעה מיוחדת לצעירים. בכל יום שישי החל מה-29.5 ועד סוף אוגוסט תקיים העירייה שישה אירועים בטיילת המזח.

האירועים יתקיימו החל מהשעה 11:00 ועד השעה 16:00 ויכללו הופעה של אמנים מובילים שלאחריהם מסיבת צהריים עם DJ מוביל. האמנים שעתידים להופיע: גיא ויהל, רד בנד, עדן בן זקן, יובל דיין, עידן חביב ולירן דנינו.

וכמו כן לאחר מכן, יופיעו הDJ's רוזיו, מלכה וסאגו. האירועים יתקיימו בחסות העירייה ובשיתוף פעולה עם צעירי נהריה.

ראש העירייה ז'קי סבג: " נציגי מפלגת הצעירים במועצה, אור כהן ואורנה שטרקמן פנו אלי וביקשו לארגן מסיבות ריקודים בימי שישי, נעניתי מיידית ומכאן יצאנו לדרך במסיבות חוף בטיילת המזח. יוזמה ברוכה וכף לציעירים" עוד הוסיף סבג, "אירועי הקיץ בנהריה הפכו שם דבר בשנים האחרונות. אנו מובילים מהפכה תרבותית בשעות הפנאי בחודשי הקיץ לרווחת התושבים בכל קשת הגילאים. אני שמח להביא לתושבים הצעירים של העיר את ההופעות של מיטב האמנים שהם בחרו ומאחל לכולנו קיץ בטוח ומהנה."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות