fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסתמן: עירוני נהריה לא תשחק בליגת העל

חמישה מיליון שקלים מפרידים בין עירוני נהריה לליגת העל. לקבוצה אין ספונסר זה מספר שנים. מנהל הליגה: "נשקול בימים הקרובים באם לפנות לקבוצה אחרת לתפוס את מקומה של נהריה בליגת ווינר ל"
עירוני נהריה בליגת העל
עירוני נהריה בליגת העל (צילומים: יניב לני)
עירוני נהריה בליגת העל
עירוני נהריה בליגת העל (צילומים: יניב לני)

אם חשבנו שהקיץ של עירוני נהריה יעבור העונה בשקט יחסי, אז התבדינו. לפני קצת יותר משלושה חודשים, עירוני נהריה חגגה בגדול את חזרתה לליגת העל אחרי ארבעה שנים בנשף עלייה מפואר. ראש עיריית נהריה, ז'קי סבג, הבטיח שלנהריה תהיה קבוצה טובה, הוא רק לא תיאר לעצמו שהקבוצה תישאר בליגה הלאומית.

הבוקר (ראשון), החלו לעלות חששות כבדים לגבי מקומה של נהריה בעונה הקרובה בליגה העל, לאחר שהנהלת הקבוצה הודיעה למנהלת ליגת העל, כי אין ביכולתה להעמיד את תקציב המינימום הנדרש בסכום של חמישה מיליון שקלים.

ענן של ערפל

אי וודאות  בקבוצה ממשיך מאחר והמאמן רועי חגאי כבר כמעט והשלים את סגל הקבוצה לקראת העונה הקרובה וסוכנים של שחקנים בקבוצה כבר התחילו להציף את חגאי בטלפונים בניסיון לברר מה מעמדם. גם הישארותו של חגאי בקבוצה נמצאת בספק רב, כשהשאלה שנשאלת היא האם ירצה להמשיך לאמן את הקבוצה אם תישאר בלאומית. לאחרונה הצטרף לקבוצה הרכז אייל שולמן שהגיע מברק נתניה, וביחד איתו אמורים לשחק ערן אסנטי, אופיר הובר, נייט מילר ועידו סטולרו שנשארו בקבוצה, צמד הזרים החדשים ג'יי אר גידנס וג'וליאן מאבונגה והסנטר המתאזרח רוברט רות'בארט.
חגאי: "האמת שאני לא יודע יותר מידי. שמעתי מהתקשורת ופתאום התחילו להציף אותי מיליון טלפונים, הופתעתי". לגבי המשך דרכו בקבוצה אמר: "לאן אני אלך? יש לי חוזה. אבל אני מקווה שיהיה בסדר. לא בא לי לחשוב על הנורא מכל".
מהמנהלת נמסר בתגובה: "קבוצת עירוני נהריה עדיין לא הציגה לבקרה התקציבית ערבויות לקראת העונה הבאה. מנהלת הליגה תשקול בימים הקרובים באם לפנות לקבוצה אחרת לתפוס את מקומה של נהריה בליגת ווינר סל או לשחק עם 11 קבוצות".

מעירוני נהריה טרם התקבלה תגובה רישמית והיא תתפרסם כשתתקבל.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות