fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מיקי גולדווסר: "צריך לפנות את המקום לצעירים"

גולדווסר, מספר 4 ברשימתו של וייזר, שלא נכנסה למועצה, מסבירה מדוע הודיעה על פרישה מהחיים הפוליטיים ומכוונת ליעד הבא: עמותת ניצ"ן וקלוב התעופה
"אני עוד לא ממש סגורה על עצמי". מיקי גולדווסר (צילום: אדריאן הרבשטיין)
"אני עוד לא ממש סגורה על עצמי". מיקי גולדווסר (צילום: אדריאן הרבשטיין)
"אני עוד לא ממש סגורה על עצמי". מיקי גולדווסר (צילום: אדריאן הרבשטיין)
"אני עוד לא ממש סגורה על עצמי". מיקי גולדווסר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ביום רביעי שעבר העלתה מיקי גולדווסר סטטוס בפייסבוק, בו הודיעה, כי החליטה לפרוש מהחיים הפוליטיים. גולדווסר, מספר 4 ברשימתו של אייל וייזר, לא נכנסה בקדנציה זו למועצה.

מיקי גולדווסר, מה הביא אותך לפרוש?
"בעיקר העובדה שראיתי הרבה צעירים נכנסים לפוליטיקה. זה התבטא בהקמת הרשימה למועצה של צעירי נהריה, וגם אצל וייזר, התגייסו המון-המון צעירים, בהתנדבות מוחלטת. זה סימן לי שצריך לפנות את המקום לצעירים. אני חושבת שלנו, המבוגרים, יש הרבה מאוד מה להציע ולתת, אבל אנחנו בהחלט יכולים לעשות את זה גם מאחורי הקלעים. לא בפרונט. בפרונט שיהיו הצעירים ואני תמיד אשמח ללוות את הצעירים ולענות על שאלותיהם ותחושותיהם".

זה אומר שנראה אותך פועלת מאחורי הקלעים? אם אייל ירצה את העזרה שלך, תירתמי?
"הוא תמיד-תמיד יקבל אותה. גם הוא וגם הצעירים ברשימת הצעירים".

אז מה עכשיו?
"האמת שאני עוד לא ממש סגורה על עצמי. קודם כל, אני אולי אתפנה יותר לניצ"ן נהריה (עמותה לאבחון בעיות קש"ב וריכוז אצל ילדים, הוראה מתקנת והוראה לילדים שזקוקים לתגבור). אולי יהיה לי לתרום שם גם פיזית משהו, מזמני, לא רק כיו"ר, אלא ממש גם לעשות דברים, מה שלא יכולתי לעשות קודם. ואני סבתא, כמובן. יש לי עוד בייבי, שהוא מאוד-מאוד חשוב לי וזה קלוב התעופה – מועדון התעופה בנהריה. מאוד הייתי רוצה לחפש אחר תרומות כדי לחזק את אותו. אני חושבת שהוא מאוד חשוב וצריך להצעיד אותו קצת קדימה עם חומרים וטכנולוגיה יותר חדישים. אנחנו זקוקים לכסף לצורך כך, ואין לנו אותו, אז אני רוצה להתפנות גם לזה".

אז יש סיכוי שנראה אותך בעתיד חוזרת לפוליטיקה?
"את יודעת, אומרים על מי שנדבק בחיידק הזה שהחיידק תמיד ממשיך לכרסם בו. אבל אפשר היום להפנות הרבה מאוד מרץ גם לכיוון כללי. קודם כל, למאבק על קיצור הקדנציות של ראשי ערים ועל מאבק של הוצאת הפעילות הפוליטית מהבחירות לרשויות המקומיות יש עוד הרבה מאוד דברים. יש עכשיו, למשל, תנועה גדולה וחזקה של אימהות למען שלום ושוויון והצעדה קדימה. לא חסר במדינה שלנו מה לעשות. באמת שלא חסר".

לסיום, יש לך איזשהו מסר?
"קודם כל, אני באמת מודה לכל אלה שליוו אותי לכל אורך השנים שאני הייתי בפרונט. קיבלתי המון אהבה והמון תמיכה וזה באמת מה שמחזק עשייה. שיהיה אכפת לאנשים. לפעמים דברים קטנים נותנים לזה שעושה המון כוח. אז גם מחמאה פה ומחמאה שם לאייל, לצעירים, זה נותן כוח ומחזק ומצעיד קדימה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות