fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מחר מחרתיים יהיה רצח, הכתובת על הקיר"

הבוקר קיים ועד עובדי בית החולים נהריה שביתת מחאה על רקע אירועי אלימות ותקיפת מאבטח והזדהות עם עובדי בית החולים הדסה בירושלים. יו"ר הוועד איציק בוזגלו: "הגיע הזמן שייקחו כאן אחריות ויתקצבו את האזרח ולא רק את הוי איי פי"

ועד עובדי בית החולים נהריה יזם הבוקר הפגנת מחאה בעקבות תקיפת מאבטח בית החולים לפני יומיים. ההפגנה נועדה גם לצורך הזדהות עם מצבו הכלכלי הקשה שאליו נקלע בית החולים הדסה בירושלים.

250 עובדי בית החולים הפסיקו את עבודתם למשך שעתיים. יו"ר הועד איציק בוזגלו שיזם את המחאה הסביר את המצב הקשה: "לא ייתכן שמאבטח שעושה את עבודתו יותקף בצורה קשה ויערבו לו מחוץ לבית החולים רק כי סירב להכניס מבקרים מחוץ לשעות הביקור. אני חושב שמדינת ישראל מתעלמת מבתי החולים בנושא אלימות בוויכוח מי ישלם את התקן של שוטר. זה ויכוח שלא צריך לעניין אף אחד כי אנו קורסים מעומס וחוסר תקנים. אם למשרד הבריאות ולמשרד האוצר היה אכפת, לא היה צריך למצוא פתרון ולא להתקשקש עם תקנים. מחר מחרתיים יהיה רצח הכתובת על הקיר".

שביתה בבית חולים נהריה, הבוקר
קורסים מעומס. שביתת מחאה בבית חולים נהריה, הבוקר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בוזגלו התייחס גם למצבו של בית החולים הדסה.  לדבריו הגרעון הכלכלי לא הפתיע איש ממערכת הבריאות. "המקרה בהדסה הוא סימפטום ודוגמא למצבם של כל בתי החולים בארץ  בבעיות של תקציבים ועומסים ולאף אחד אין פתרונות. היום זה הדסה מחר זה בית חולים אחר. הגיע הזמן שייקחו כאן אחריות ויתקצבו את האזרח ולא רק את הוי איי פי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות