fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחר בזיסמן: עירוני נהריה יכולה להעפיל לגמר

אם תנצח במבצר של עירוני רמת גן, נהריה תהיה רחוקה 3 ניצחונות מעלייה לליגת העל לאחר ארבע שנים מאז ירדה לליגה לאומית. המאמן רועי חגאי: "זה גמר גביע מבחינתו"
הגיע לפלייאוף. עידו סטולרו (צילום: מיכה פישנזון)
הגיע לפלייאוף. עידו סטולרו (צילום: מיכה פישנזון)

עירוני נהריה נמצאת במרחק של 40 דקות מעלייה לגמר הפלייאוף, ארבעה  ניצחונות מעלייה לליגה, וזה אחרי ארבע שנים בליגה הלאומית. מחר (רביעי) בשעה 19:00 באולם זיסמן ברמת גן, נהריה יכולה לרשום העפלה לגמר הפלייאוף אם תנצח את עירוני רמת גן, לאחר שטיילה אל הניצחון במשחק הראשון 75:93 ועלתה ליתרון 0:1 בסדרה.

כדי לעמוד במשימה, הנהלת הקבוצה העמידה לטובת האוהדים הסעות למשחק כדי לתת לשחקנים הרגשה ביתית ככל שניתן. עד כה נרשמו להסעה עשרות אוהדים ובסך הכל צפויים ללוות את הקבוצה כ-100 אוהדים שחלקם יגיעו באופן עצמאי.

יתנו הרגשה ביתית. הקהל הסגול (צילום: מיכה פישנזון)
יתנו הרגשה ביתית. הקהל הסגול (צילום: מיכה פישנזון)

כשנודע כי רמת גן (ניצחה 1:2 את אשקלון ברבע הגמר) תהיה היריבה הבאה שצריך לעבור בדרך לליגת העל, הבינו בנהריה כי המשחק הראשון בעין שרה הוא הקריטי בסדרה, נוכח העבודה כי רמת גן קבוצת בית מובהקת והצליחה לנצח את אשקלון בשני משחקים בייתים דרמטיים וצמודים.

כ-900 אוהדים הטריחו עצמם במוצ"ש האחרון להיכל בעין שרה כדי לעודד את נהריה בדרך לליגת העל, ראו רבע ראשון צמוד מצד שתי הקבוצות שהסתיים ביתרון קל של רמת גן 16:17 שהייתה יותר אגרסיבית והתקבל הרושם כי מתפתח לו משחק צמוד.

הגיע לפלייאוף. עידו סטולרו (צילום: מיכה פישנזון)
הגיע לפלייאוף. עידו סטולרו (צילום: מיכה פישנזון)

עם פתיחת הרבע השני החששות של מאות הצופים בהיכל התפוגגו במהרה. חגאי העלה מהספסל את האס שלו, עידו סטולרו, שהחזיר לו בשלוש שלשות רצופות וסחיטת עבירה. יחד עם דינמה אודיאקוסה שהיה אגרסיבי מתחת לסלים, נהריה סיימה ריצת 2:19 בארבע דקות ועלתה ליתרון 19:35 (דקה 14). מכאן ועד לסיום המשחק, שחקני נהריה שקיבלו את דחיפת הקהל, שהוכיח כי הוא לא רק קהל של קונצרטים, השתלטו על המשחק ולא נתנו לשחקני רמת גן גם לא את ההזדמנות הקטנה ביותר כדי לחזור למשחק ועלו ליתרון 0:1 בסדרה עם ניצחון 75:93.

דינמה אודיאקוסה (צילום: מיכה פישנזון)
דינמה אודיאקוסה (צילום: מיכה פישנזון)

דינמה אודיאקוסה שנבחר בסיום לשחקן המצטיין שיבח את חבריו לקבוצה: "זה היה מאמץ קבוצתי. שיחקנו כקבוצה בהגנה וזה מה שניצח לנו את המשחק".

עידו סטולרו שהיה האקס פאקטור של נהריה במשחק לא חשב על תוצאה אחרת חוץ מניצחון: "כל החמישייה השנייה בחצי הראשונה עשתה עבודה טובה. לא היה לחץ בקבוצה ובאימונים והייתה תחושה שהולכת להיות התפוצצות ולא הולך להיות משחק צמוד וזה מה שקרה בסוף".

המאמן רועי חגאי: "באנו מוכנים, היו לנו הרבה ימים להתכונן והחבר'ה מאד קשובים. אני שמח שדינמה היה טוב כי הוא קריטי להמשך העונה. לאחרונה אנחנו רואים מאד שהוא בעניין. החברה שלו שהגיעה לארץ מאד עוזרת לו וגם החבר'ה מאד תמכו בו גם בימים הפחות טובים שהיו לו". על המשחק מחר הוסיף חגאי: "אמרתי לחבר'ה שזה גמר גביע מבחינתו. רמת גן קבוצת בית מעולה עם מאזן מדהים ונצטרך לבוא חדים ואגרסיביים".

קלעו לנהריה: דינמה אודיאקוסה 18 נק', אנטון שוטבין 16 נק', נייט מילר 15 נק' (12 כ"ח), אופיר הובר 11 נק', ליאור שגב, עידו סטולרו וגיא דותן (8 אס') 9 נק', ערן אסנטי 6 נק'.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות