fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראות את האור

טקס יום הזכרון לשואה ולגבורה בתיכון בנהריה
טקס יום הזכרון לשואה ולגבורה בתיכון בנהריה (צילום: פרטי)

טקס יום השואה צוין אמש (ראשון) ערב יום השואה, על ידי  תלמידי מח"ט פסגות באשכול הפיס בהדרכתן של רכזות חינוך חברתי מרגלית עזריה ושרית פלד. מנהלת בית הספר דורית חילאי הקדישה את נאומה למספרם של הניצולים ההולך ומתמעט, מידי חודש בחודשו והתמודדותם הקשה עם החיים, מבחינה כלכלית.

תלמיד כיתה י"א אופק עזרא, שיצא השנה במשלחת לפולין, הקריא קטע מסכם מיומן המסע שלו, בו הודה בהתרגשות רבה, למשפחתו, חבריו ומכריו על האהבה שהוא מקבל מהם. להוריו הודה על הארוחות החמות שהוא זוכה להן מידי יום ויום ושכלום מכל אלה אינו נראה מובן מאליו, לאחר הביקור במחנה ההשמדה אושוויץ בירקנאו, מאיידנק, ובאתרים נוספים בהם ניספו יהודים רבים. אופק הזכיר בדבריו, שהמילים היוצאות מפיו מהיום והלאה, יהיו שקולות יותר והתנהגותו תהיה זהירה יותר, כדי לא לפגוע בסובבים אותו.

התלמידות קורל וקנין ועדן לוק ריגשו בשירת השירים, של עופרה חזה "לאורך הים" ושירה של אפרת גוש "לראות את האור" בליווי גיטרה של התלמיד יעקב מכיתה ט'. בסיומו של הטקס הקהל עמד דום, לשירת התקווה.

 

טקס יום הזכרון לשואה ולגבורה בתיכון בנהריה
טקס יום הזכרון לשואה ולגבורה בתיכון בנהריה (צילום: פרטי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות