fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נהריה מציגה: ארבע על ארבע

מאז הגעתו של המאמן ברוך סעדון להפועל נהריה לפני 7 מחזורים, היא לא נוצחה ובסוף השבוע רשמה ניצחון רביעי רצוף. בית"ר נהריה ניצלה את הפגרה לשינויים בסגל. מכבי עכו ממשיכה להתדרדר וירדה למקום האחרון בטבלה. והאם הסינדרלה ממעלות תמשיך לחגוג בנשף הגביע?
מי יעצור אותם? שחקני הפועל נהריה חוגגים עוד ניצחון (צילום: מיכה פישנזון)
מי יעצור אותם? שחקני הפועל נהריה חוגגים עוד ניצחון (צילום: מיכה פישנזון)

ליגה א': בית"ר נהריה
אחרי פגרה בת שבוע, יתחדשו בסוף השבוע הקרוב משחקי ליגה א'. בית"ר נהריה, שסיימה את הסיבוב הראשון עם נקודה אחת מ-12 אפשריות (3 הפסדים ותיקו) תשאף לפתוח את הסיבוב השני בדיוק באותה יכולת כמו שפתחה את הסיבוב הראשון. המשימה שלהם לא תהיה קלה שכן חניכיו של המאמן תומר אסולין, ייצאו למשחק חוץ נגד הפועל אסי גלבוע המתאוששת. אסולין: "התוצאות במשחקים האחרונים היו מאכזבות וזו כנראה תוצאה של לחץ שנבעה מהמיקום הגבוה והמפתיע שלנו בצמרת. למרות זאת, אני מאחל לעצמנו סיבוב שני כמו הראשון". הבלם ארנון רבינוביץ' והחלוץ שגיא חייט, שוחררו. במהלך הפגרה צירפה הקבוצה לשורותיה את החלוץ סלים חריש, מלך השערים של בני סמיע מליגה ב'. המאמן אסולין: ״מדובר בחלוץ מנוסה ובעל חוש לכיבוש שערים. אני מאמין ומקווה שהוא יציג את יכולתו גם אצלנו״.

מי יעצור אותם? שחקני הפועל נהריה חוגגים עוד ניצחון    (צילום: מיכה פישנזון)
מי יעצור אותם? שחקני הפועל נהריה חוגגים עוד ניצחון (צילום: מיכה פישנזון)

צמרת טבלת ליגה א' (מחזור 15)

1. הפועל כפר סבא – 33 נק'

2. הפועל הרצליה – 30 נק'

3. מכבי דלית-אל-כרמל – 28 נק'

4. עירוני טבריה – 27 נק'

5. בית"ר נהריה – 25 נק'

6. הפועל בית שאן – 24 נק'

7. הפועל מגדל העמק – 24 נק'

 

(* הראשונה עולה ללאומית, מקומות 2-5 ישחקו במבחנים)

ליגה ב': סקציה מעלות
מעלות עברה לדבר בשלישיות. כך לפחות זה נראה אחרי ניצחון רביעי רצוף שבו הקבוצה מרשיתה שלישייה לרשת יריבותיה. הקורבן הספורטיבי האחרון היתה בית"ר חיפה שנכנעה, 3:1. בר כהן הרים ראשון את הרשת (דקה 10), בעוד אילן טל מכפיל (דקה 38) וכאמל הוארי, שנכנס כמחליף, משלש את התוצאה (דקה 90). המאמן יוסי (ג'רי) בן חמו: "הניצחון הזה חשוב ומשאיר אותנו בתמונת העלייה. כל זה לא יהיה שווה אם לא נדע לשמור על יציבות ולהמשיך לנצח. בינתיים, כל הקבוצות מאבדות נקודות ומי שתצליח לשמור על יציבות לאורך זמן, היא זו שתעלה בסוף העונה ליגה". במחזור הקרוב תארח מעלות את מכבי טמרה (שישי, 13:30). בן ביטון ייעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים. הבלם חוסיין עמראן, שהתחיל את העונה באחווה עראבה ובהמשך עבר לבני נוג'ידאת ומשם לליגה הפלסטינית (בני חברון), החל להתאמן בקבוצה.

ביום שלישי הקרוב (28/1) בשעה 13:00, תארח מעלות את הפועל באקה-אלגרביה, למשחק במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. מדובר במפגש מסקרן בין שתי הנציגות היחידות מליגה ב', כך שהמנצחת תעשה היסטוריה ותעפיל לראשונה בתולדותיה לשלב רבע הגמר. באקה-אלגרביה, ממחוז צפון ב', מדורגת במקום השני בטבלה, מרחק נקודה אחת מהמקום הראשון, כך שלחניכיו של המאמן יוסי (ג'רי) בן חמו, מצפה משוכה לא קלה. במעלות מצפים לקהל רב ומאמינים כי האצטדיון יהיה מלא. מנהל הקבוצה גבי שמחון: "הראש כרגע בליגה, במשחק הקרוב נגד מכבי טמרה, ומיד אחריו נתפנה גם לגביע". ערוץ הספורט הקים בימים האחרונים עמדת שידור מאולתרת במגרש במעלות ובכוונתו להצפין למעלות כדי לצלם את המשחק.

ליגה ב': מכבי עכו
הקבוצה הולכת מדחי אל דחי ובמחזור האחרון היא נכנעה בביתה לאחרונה בטבלה, הפועל מ'רר, 3:1. האורחים הנמרצים פתחו בהתלהבות רבה וכבר בתום המחצית הראשונה היממו ביתרון, 0:3. המכבים הגיבו בשער יחיד שנכבש במחצית השנייה על ידי יקיר פרץ. בעקבות ההפסד טיפסה מ'רר מעל לקו האדום והנחיתה לשם את מכבי עכו. היו"ר אשר (ג'וקי) בן חמו: "אנחנו קבוצה חלשה שלא מסוגלת להתמודד בקרבות תחתית. אם במשחק קריטי כזה לא תפקדנו, אנחנו בבעיה גדולה. אני מאוד מאוכזב, כי גם כל השינויים שעשינו לא עזרו. בכל מקרה, לא נרים ידיים ונילחם עד המחזור האחרון". הקבוצה החזירה לשורותיה את ערן גאון וצירפה את שגב בנימין מקבוצת הנוער של הפועל עכו ואת אביב אלון מצור שלום. במחזור הקרוב תארח מכבי עכו את הפועל כאוכב.

ליגה ב': אחי עכו
הקבוצה הפתיעה בניצחון חוץ על בני סמיע, 2:1, והשיגה לעצמה מעט אוויר בתחתית. המחצית הראשונה היתה שקולה ומאופסת. בדקה ה-63 העלה מוחמד דוחי את עכו ליתרון, 0:1, ועשר דקות אחר כך הכפיל ענאן טרביה את היתרון ל-0:2. בדקה ה-80 צימקה סמיע ל-2:1, אולם עד לסיום הצליחו שחקני עכו לצופף את ההגנה ולשמור על היתרון. בעקבות הניצחון הגדילה אחי עכו את הפער בינה לבין הקו האדום לכדי 8 נקודות. במחזור הקרוב תצא אחי עכו למפגש תחתית לוהט נגד הלפני אחרונה, בני עראבה.

אחי עכו תיחסר במשחק את עבדאללה געס, שהורשע על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בהעלבת שופט במפגש נגד מעלות והורחק ל-5 משחקים. הקבוצה גם נקנסה בסכום של 2500 שקלים לאחר שנמצאה אשמה בהתפרעות אוהדים ובקריאות גזעניות. 

טבלת ליגה ב' (מחזור 15)

1. איחוד מג'דל כרום – 35 נק'

2. הפועל כפר כנא – 33 נק'

3. הפועל שפרעם – 31 נק'

4. סקציה מעלות – 28 נק'

5. אחווה מנדא – 24 נק'

6. בני כאבול – 23 נק'

7. הפועל כאוכב – 22 נק'

8. הפועל בועיינה – 22 נק'

9. מכבי טמרה – 20 נק'

10. בני סמיע – 18 נק'

11. אחי עכו – 18 נק'

12. הפועל סכנין – 18 נק'

13. בית"ר חיפה – 16 נק'

14. הפועל מ'רר – 12 נק'

15. בני עראבה – 10 נק'

16. מכבי עכו – 10 נק'

( * הראשונה עולה אוטומטית לליגה הארצית. מקומות 2-5 יתמודדו במבחני עלייה. 2 האחרונות ירדו לליגה ג')

 ליגה ג': הפועל נהריה מציגה: ארבע על ארבע
הפועל נהריה השיגה במחזור האחרון את ניצחונה הרביעי ברציפות ובעידן המאמן ברוך סעדון היא כבר עם שבעה משחקים רצופים ללא הפסד. דווקא נגד האחרונה בטבלה, עראמשה/דנון, התקשתה הפועל ורשמה ניצחון דחוק של 0:1 משער יחיד שכבש מוחמד אגא. סעדון: "אנחנו מצליחים יש דרך. התוצאות הלא טובות שהיו בתחילת העונה נבעו מהכנה לקויה, אבל מאז שבאתי, יש סדר בקבוצה. כרגע אנחנו משתדלים להשיג כמה שיותר נקודות כדי להישאר בצמרת, אבל המבחן הגדול עוד לפנינו ויש עוד סיבוב משחקים שלם". למרות הניצחון נותר הפער בין הפועל נהריה שבמקום החמישי להפועל צפת, שמדורגת במקום הראשון, על 8 נקודות. במחזור הקרוב מצפה להפועל נהריה מבחן אופי שעשוי לחרוץ את עתידה להמשך העונה כבר עתה, כשהיא תתארח במשחק חוץ אצל השנייה בטבלה, מ. ס. ג'וליס. סעדון: "ברור לכולם שאם אנחנו רוצים להמשיך להיות רלוונטיים בצמרת, אסור לנו להפסיד".

היריבה העירונית, מכבי נהריה, ממשיכה לאבד גובה ונקודות. במחזור האחרון היא סיימה את משחקה נגד מ. ס. משגב, בתיקו אחת. המכבים הובילו 0:1 משער של שלומי לוי, אך ספגו את השוויון במחצית השנייה. בעקבות התיקו ירדה מכבי נהריה למקום השמיני בטבלה. במחזור הקרוב היא תארח את הלפני אחרונה, בית"ר ג'וליס.

 

צמרת טבלת ליגה ג' (מחזור 12)

1. הפועל צפת – 28 נק'

2. מ. ס. ג'וליס – 26 נק'

3. הפועל רמה – 24 נק'

4. הפועל פקיעין – 21 נק'

5. הפועל נהריה – 20 נק'

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות