fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיפה: סניף בנק הפועלים בקרית חיים לא ייסגר

הבוקר נודע לעיריית חיפה וכי בנק הפועלים התכוון לסגור את הסניף בקרית חיים מערבית ולמגזו עם הסניף בציר אח"י אילת. בהתערבות ראש העירייה יונה יהב נמנעה סגירתו
שיפור משמעותי בשירות. בנק הפועלים בקניון עזריאלי קרית אתא (צילום: אורנית ססובר)

הנהלת בנק הפועלים החליטה להקפיא את החלטתה ולא לסגור את סניף בנק הפועלים בקרית חיים. בהודעה שהוציאה עיריית חיפה נאמר כי הנהלת הבנק נענתה  לבקשת ראש עיריית חיפה יונה יהב אותה הפנה הבוקר (שלישי) למנהל הבנק ציון קינן. בפנייתו לקינן כתב יהב בין היתר: "סניף בנק הפועלים בקרית חיים הוא הסניף היחידי בקריה ומשרת כ-20 אלף תושבים אשר יוותרו ללא סניף בנק. מבדיקה שקיימתי עולה כי הטענה על מיעוט לקוחות אינה מדויקת וכי האוכלוסייה המבוגרת בקריה הינה מהלקוחות הוותיקים והמסורים של הבנק, אשר עדיין משתמשים בשירותיו המסורתיים. 

עוד כתב יהב: "צעד זה של הבנק גורר תסיסה ענקית בקרב התושבים, אשר רואים את עצמם מקופחים, מול הבנק אשר היסטוריה שלו שזורה בזו של משפחות הקריה. אבקש כי תחזרו בכם מהחלטה זו", סיים יהב את מכתבו. עוד הודיע כי ישמח לעמוד באופן אישי מול מנהל הבנק או כל מי שימצא המנהל לנכון על מנת למצוא פתרון הוגן לטובת שני הצדדים.

בתגובתה הראשונית מסרה דוברת בנק הפועלים עפרה פריוס: "לבנק הפועלים מספר הסניפים הגדול ביותר הפרוס בישראל  ובסך הכל 277 סניפים המהווים עשרות סניפים יותר מהמתחרים. לאורך השנים, פותח הבנק סניפים וממזג אחרים, לאחר בחינה רחבה ומקיפה ומשיקולים עסקיים ענייניים, ללא כוונה לפגוע בטיב השירות ללקוחות הבנק. במסגרת התוכנית השנתית של הבנק לפריסת הרשת, הוחלט למזג את סניף קרית חיים מערבית לסניפים באזור קרית חיים מזרחית  הממוקמים במרחק  של כ~ 1.7 קילומטרים מסניף קרית חיים מערבית".

בתגובתה הראשונית מסרה דוברת בנק הפועלים עפרה פריוס: "לבנק הפועלים מספר הסניפים הגדול ביותר הפרוס בישראל  ובסך הכל 277 סניפים המהווים עשרות סניפים יותר מהמתחרים. לאורך השנים, פותח הבנק סניפים וממזג אחרים, לאחר בחינה רחבה ומקיפה ומשיקולים עסקיים ענייניים, ללא כוונה לפגוע בטיב השירות ללקוחות הבנק. במסגרת התוכנית השנתית של הבנק לפריסת הרשת, הוחלט למזג את סניף קרית חיים מערבית לסניפים באזור קרית חיים מזרחית  הממוקמים במרחק  של כ- 1.7 קילומטרים מסניף קרית חיים מערבית".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות