fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ושוב אתכם: מכבי נהריה מחדשת פעילות

הקבוצה שהתפרקה לפני מספר שנים, הוקמה מחדש ותשחק בעונה הקרובה בליגה ג'
אמיל חורגין
מועמד לאמן את מכבי נהריה. אמיל חורגין (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

אמיל חורגין
מועמד לאמן את מכבי נהריה. אמיל חורגין (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בית"ר נהריה (ליגה א')

הבלם סאלח חאג', ששיחק בעונה שעברה במכבי מעלות, סיכם בקבוצה והוא מצטרף לשתי החתמות קודמות של השוערים נדב לוי וגיא סלמה. אימוני הקבוצה מתוכננים להיפתח ב-28 ביולי (יום ראשון), כששבוע האימונים הראשון מתוכנן למבחנים עבור שחקנים ומצטרפים חדשים. המאמן יוסי (ג'רי) בן חמו, היה מעוניין להשאיר את רוב שחקני הסגל מהעונה שעברה ובימים אלה מנהל היו"ר ניסים אלפסי, משא ומתן כספי עם אותם שחקנים. בן חמו: "עד פתיחת האימונים, שום דבר לא ברור ולא סגור. נראה מי יגיע ועם מי נסתדר מבחינה כספית ואז נחל בהרכבת הסגל". בימים האחרונים הועלה שמו של בן חמו כמועמד לאימון סקציה מעלות, שמתקשה למצוא מאמן. על כך הגיב בן חמו: "סקציה מעלות זה בית חם ואחד המועדונים המסודרים בארץ מכל הבחינות, אבל אני בבית"ר נהריה ולא פוזל לשום קבוצה אחרת".

מכבי נהריה (ליגה ג')

מכבי נהריה, שהתפרקה לפני מספר שנים, הוקמה השבוע מחדש ובעונה הקרובה תחדש את פעילותה בליגה ג'. את הקבוצה ידריך המאמן אמיל חורגין וראשיה יהיו אבי סבג ומיכה שושן, המנהלים את בית הספר לכדורגל של המועדון. חורגין: "כרגע, אין לנו מטרות מוגדרות, ואנו עוסקים בימים אלה בגיבוש סגל שחקנים. גם לא תשמע מאיתנו הצהרות על העלייה, כי בשלב זה המטרה היא לשחק וליהנות. התקציב של הקבוצה יהיה מינימאלי, השחקנים לא יקבלו שכר, אבל ייהנו מתנאים וכל הציוד הנדרש".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות