fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ולדימיר ירמישין חתם בהפועל מעלות

השחקן הוותיק, שכיכב בליגת העל ובנבחרת העתודה של ישראל: "שמח להגיע למעלות, מועדון חם ומשפחתי"
חיזוק למעלות. ולדימיר ירמישין צילום: יניב לני
חיזוק למעלות. ולדימיר ירמישין צילום: יניב לני

 

הפועל עכו (ארצית)

הקבוצה קרובה להשלמת סגל שחקניה לעונה הקרובה, לאחר שעד כה צורפו אורן בן חמו מהפועל מעלות, טל פרסלני, ששיחק בהפועל עפולה מהליגה הלאומית, רועי נברו, ששיחק בעונה שחלפה בהפועל נצרת עילית מהליגה הארצית, ניר נצר ממכבי קריית מוצקין, שגב גרליק מהפועל צפת וגל ברוך ממכבי חיפה. כמו כן, הוארכו חוזיהם של עידו קוז'קרו, אילן נניקשוילי וג'ונתן בייז.

המאמן שי מינסטר: "זה סגל השחקנים שרציתי. בעונה הקרובה יהיו בליגה לפחות 5 קבוצות טובות מאוד שיתמודדו על העלייה לליגה הלאומית. זה לא הולך להיות פשוט וקל, אבל אנחנו נגיע מוכנים בשאיפה להשיג את המטרה".

חיזוק למעלות. ולדימיר ירמישין  צילום: יניב לני
חיזוק למעלות. ולדימיר ירמישין
צילום: יניב לני

הפועל מעלות (ארצית)

הקבוצה רשמה השבוע חיזוק משמעותי כשהחתימה את הפורוורד הוותיק, ולדימיר ירמישין (34, 2.02 מ'). ירמישין שיחק בעבר במכבי חיפה, בעירוני נהריה, באליצור קריית אתא ובהפועל אשקלון, והיה בסגל נבחרת העתודה של ישראל, שהעפילה לגמר אליפות אירופה בשנת 2004 וזכתה במדליית כסף, אחרי שהפסידה במשחק הגמר.

ירמישין: "אני שמח להגיע להפועל מעלות, שכבר מהפגישה הראשונה העניקה לי תחושה שאני מגיע למועדון משפחתי חם ומחבק. אני מקווה לעזור לקבוצה להשיג את מטרותיה ולעשות עונה טובה ומוצלחת".
שחקן נוסף שצורף השבוע הוא הגארד אלון כהן (24, 1.83 מ'), ששיחק בעונה שעברה בהפועל עכו. כהן חוזר לקדנציה שלישית במעלות, לאחר שהיה שותף בעלייתה של הקבוצה לפני שנתיים לליגה הארצית. שניים אלה, מצטרפים לסגל שחקנים שכולל גם את ערן סודאי, רותם ברזילי ואסף רוטשטיין.   המאמן יוסי בוכניק, בעזרתה של היו"ר הפעלתנית איריס וקנין, ממשיכים בימים אלה לנהל שיחות עם שחקנים נוספים שמועמדים להצטרף לקבוצה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות