fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העגלה של סבג: "ראש עיר חזק לא מחליפים"

אי אפשר היה לפספס השבוע את העגלה שחונה לה בנחת ובאין מפריע בשדרות הגעתון
עגלת בחירות עם תמונה של סבג
סבג מוצב בשדרות הגעתון השבוע (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ראש עיריית נהריה ז'קי סבג פתח בקמפיין הבחירות. החל מיום שישי שעבר מוצבת בשדרות הגעתון עגלה, עליה מתנוססת בענק תמונתו של סבג עם הסלוגן "ראש עיר חזק לא מחליפים". מי שינהל את קמפיין הבחירות של סבג הוא יועץ התקשורת אורי ארזי, שלזכותו נזקף גם ניצחונו של סבג ב-2008.

במטה סבג טוענים, כי לראש העירייה אין כל קשר לעגלה. יחד עם זאת פעיליו מפיצים בפייסבוק כי הם אלה האחראים על העגלה. בעקבות פניית "צפון-1" מיהרו במטה סבג להגיב, כי הסלוגן שעל העגלה אינו נכון וכי אין מדובר בקמפיין הרשמי של סבג. ממטה סבג נמסר, כי הסלוגן שנבחר לקמפיין הוא: "ממשיכים עם ז'קי. ניסיון, עשייה ואמינות".

במערכת "צפון-1" התקבלו השבוע תלונות, כי העגלה שמוצבת מול העירייה זוכה להתעלמות מצד הפקחים. לדברי כמה פונים, העגלה רק מכבידה על מצוקת החנייה, שממילא קיימת בעיר. היו גם מי שתהו האם העגלה אינה מחויבת בתשלום חנייה על פי חוק.

ממטה סיעת נהריה אחת נמסר בתגובה: "השלט שמוצב על עגלה אינו קשור לקמפיין של ראש העירייה. מצ"ב ססמת הקמפיין שעומד לעלות לאוויר. היא מוכיחה שהשלט אינו קשור למסע הבחירות של סיעת נהריה אחת בראשות ז'קי סבג".

עגלת בחירות עם תמונה של סבג
סבג מוצב בשדרות הגעתון השבוע (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות