fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הספירה לאחור: בעוד שבוע ייפתח קניון ארנה בנהריה

קניון ארנה נהריה יהיה אחד הקניונים הגדולים באזור הצפון המתפרש על שטח של 16 אלף מ"ר עם 80 חנויות של מיטב המותגים ורשתות האופנה והלייף סטייל ויכלול גם מתחמי מסעדות ובילוי
בקרוב יקבל טופס 4. קניון ארנה נהריה (צילום: רותם כבסה)
בקרוב יקבל טופס 4. קניון ארנה נהריה (צילום: רותם כבסה)

ארנה סטאר גרופ, בשליטתו של איש העסקים מרקוס ובר פותחת את קניון ארנה נהריה בהשקעה של 300 מיליון שקל. פתיחת הקניון תתקיים ביום שלישי, 9.6.2015.
קניון ארנה נהריה נבנה במיקום אסטרטגי בכניסה לעיר על צומת הכבישים 4 ורחובה הראשי של העיר – הגעתון, כשתחנת הרכבת נמצאת ממש בסמוך-מעבר לכביש. הקניון מתפרש על שטח של 16 אלף מ"ר, מתוכם 14,000 מ"ר יוקדשו לשטח מסחרי. מיקומו האסטרטגי של קניון ארנה נהריה ייתן מענה כמרכז בילוי וקניות מרכזי ומוביל לתושבי נהריה והגליל המערבי.

קניון ארנה נהריה יכלול 80 עסקים ו-12 דוכנים, כ-30 מתוכם עסקי אופנה ו-10 מתוכם מסעדות ובתי קפה,של מיטב המותגים והרשתות בישראל. בין המותגים שניתן יהיה למצוא במקום: פול אנד בר, נייקי, צ'ארלס אנד קיט, דה צ'ילדרנס פלייס, טופ שופ, דיזל, קסטרו,גולף, גולברי, קרייזי ליין, רנואר, אינטימה, פוקס, מקדונלדס, קפה גרג ועוד רבים. בקניון תפתח משחקיית ענק מבית בבילון בגודל 800 מ"ר.

בקרוב יקבל טופס 4. קניון ארנה נהריה (צילום: רותם כבסה)
קניון ארנה נהריה (צילום: רותם כבסה)

מנכ"ל הקניון מולי יקר: "קניון ארנה נהריה יספק לתושבים המקומיים גישה למותגים שעד היום לא הגיעו לאזור הצפון, ויעזור עד כמה שניתן גם בנושא הספקת העבודה לתושבים של העיר והאיזור". עוד מוסיף יקר ומספר כי "מלבד בית לתושבי נהריה והאזור, בכוונתנו להיות יעד אטרקטיבי גם לתיירים המגיעים לנהריה כיעדם הסופי, או כנקודת מעבר בדרכם לחופשה בצימרים או מלונות בצפון".

קניון ארנה נהריה הוא השלישי בבעלות חברת ארנה סטאר גרופ, והוא יצטרף למרכזי הקניות הוותיקים של החברה – סטאר סנטר אשדוד וקניון ארנה הרצליה. הקניון יהיה אחד הקניונים המרכזיים והגדולים של איזור הצפון ומלבד לתמהיל רחב ומעניין של מותגי אופנה, קולינריה ועוד יספק מעל ל-1000 משרות חדשות, המיועדות לאיוש על ידי תושבי נהרייה והסביבה.

מנכ"ל קבוצת ארנה מיכל פוקס: "מלבד מוקד משיכה משמעותי לתושבי נהריה והאזור, בכוונתנו להפוך את הקניון גם ליעד אטרקטיבי לתיירים המגיעים לאזור באמצעות מתחמי בילוי ומסעדות. הקניון מציע לתושבי האזור חווית קניות ובילוי בסטנדרטים בינלאומיים ומעודכנים עם מגוון חנויות חדשות בתחום הלייף-סטייל והקמעונאות. אנו מעריכים ומוקירים את הקשר בינינו לבין תושבי העיר והסביבה, ומקווים כי בנוסף הקניון החדש יהיה גם גורם משמעותי כמעסיק גדול ומרכזי לתושבי האזור".

הקניון מאופיין בעיצוב מרהיב כאשר כל מעטפת החיפוי החיצוני שלו מכילה אלמנטים של תאורת לדים מתחלפת בשלל צבעים. התאורה בקניון החדש מתכווננת אוטומטית בהתאם למזג האוויר, כאשר בשעות האור הינה גם חסכונית בחשמל. הקניון החדש יושק בהפנינג שיימשך מספר ימים ויכלול הנחות, מבצעים, מופעים ופסטיבל שלם לכל המשפחה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות