fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנס של לינוי בת השנתיים מנהריה: טבעה בבריכה באילת ושבה להכרה מלאה

לינוי והוריה: אתי ואייל (צילום: לימור נג'ר)
לינוי והוריה: אתי ואייל (צילום: לימור נג'ר)

אתי ואייל צוברי מנהריה לא ישכחו את ראש השנה האחרון. ביתם לינוי בת השנתיים וארבעה חודשים טבעה בבריכה פרטית של בני משפחה במהלך שהותם באילת. ערב לפני ראש השנה ירדה משפחת צוברי לאילת יחד עם ילדיהם לניחום אבלים, ומשם תכננו לנפוש במלון בעיר. במהלך שהייתם אצל בני המשפחה  לינוי הקטנה שוטטה בחצר וככל הנראה נפלה למים. אחיה, לירון בן 13 ראה מחלון המטבח את אחותו הקטנה במים והזעיק את אמו.

צוברי מתארת: "ראיתי את לינוי צפה בבריכה. בעלי הוציא אותה והתחלנו בפעולות הנשמה. אמבולנס העביר אותה לבית החולים באילת, אך מצבה הדרדר ופינו את לינוי במסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהיא מורדמת ומונשמת.  אני לא מאחלת לאיש את התחושה הקשה שחווינו. במהלך כל ימי האשפוז, הכינו אותנו לגרוע מכל כיוון שלינוי שהתה ארבע דקות  ללא הכרה וללא חמצן למוח.

לינוי והוריה: אתי ואייל (צילום: לימור נג'ר)
לינוי והוריה: אתי ואייל (צילום: לימור נג'ר)

ימים לאחר מכן  לינוי התעוררה וקרה נס, היא שבה לתפקיד כרגיל. בשבוע הראשון היא לא יכלה ללכת ולא לדבר, אך היא מזהה אותנו והכל השתפר. השבוע היא חזרה לגן בנהריה.

עוד מוסיפה צוברי: "לא מתאוששים מטראומה כזאת. התמונה שלה צפה במים חקוקה לנצח. המסר שלי, גם כשיוצאים לחופשה צריך צמודים לילדים ולהשגיח. החיים יכולים להיות שברירים וכל הקערה יכולה להתהפך. חשוב מאד שהורים ילמדו קורס החייאה מציל חיים, כך עזרנו ללינוי בדקות הקריטיות עד שהגיע צוות טיפול נמרץ. צריך לנקוט בכל אמצעי הזהירות בבריכות פרטיות כי זו פצצה מתקתקת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות