fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הכי קל זה 'לחתוך' נהריינים"

קפטן הקבוצה בשנתיים האחרונות ואחד מסמליה הבולטים היה המום מההחלטה. "חשבתי להחזיר את נהריה לליגת העל ואז לסיים פה את הקריירה, אבל כנראה שהכי קל זה 'לחתוך' נהריינים". המאמן חגאי: "מעבר לסמלים, יש גם שיקולים מקצועיים"
אורן בן חמו
הקפטן אורן בן חמו (צילום: אדיראן הרבשטיין)
אורן בן חמו
הקפטן אורן בן חמו (צילום: אדיראן הרבשטיין)

"רעידת אדמה" בכדורסל בנהריה. כך הגדירו השבוע חובבי הכדורסל בעיר את החלטתו של מאמנה החדש של עירוני נהריה רועי חגאי, לשחרר קפטן הקבוצה ואחד מסמליה הבולטים, אורן בן חמו. בשיחה שהתקיימה השבוע בין השניים, הבהיר חגאי לבן חמו שהוא אינו בתוכניותיו לעונה הקרובה והוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה אחרת.

בן חמו חזר ל נהריה לפני שנתיים וחצי אחרי גלות של 7 שנים בהן הספיק לעלות לליגת העל עם הפועל חולון ומכבי חיפה. בשנתיים האחרונות שימש כקפטן הקבוצה ומאד רצה לרשום העונה עלייה רביעית בקריירה שלו ושנייה עם נהריה, אחרי שהיה שותף לעלייה הקודמת. בסיום העונה הנוכחית, מיד לאחר ההדחה בשלב חצי גמר הפלייאוף על ידי הוד השרון, הצהיר בן חמו: "הבטחתי שאפרוש רק אחרי שאעלה את נהריה ליגה וזו משימתי לעונה הבאה. אני אוהב את נהריה ומבחינתי אסיים פה את הקריירה".

זמן קצר לאחר קבלת הבשורה על שחרורו מהקבוצה, אמר בן חמו: "אני מאד מאוכזב. לא ציפיתי לזה. אני באמת לא יודע מה להגיד. היו אנשים שאמרו שאשאר פה עד סוף הקריירה וזה לא קרה. תמיד חותכים בנהריינים ולא באחרים".

המאמן חגאי: "אמרתי לאורן שכרגע אני לא בונה עליו, אבל הכל עוד יכול לקרות ולהשתנות. יש עוד דברים שהם מעבר לסמל. מאד חשוב לי שיהיו נהריינים ושחקני בית, אבל לפעמים בקטע המקצועי זה לא תמיד מסתדר".

חגאי גם נפגש עם ערן סודאי וההחלטה לגביו, כמו גם לגבי עאדל מתא וג'ונתן בייז, צפויה להתקבל בימים הקרובים. בעניין שחקני הרכש נראה שחגאי מתכוון להביא איתו צפונה נדוניה נכבדת מקבוצתו הקודמת, מכבי הוד השרון. הסמול פורוורד ערן אסנטי קרוב לחתימה בנהריה. אסנטי (25, 1.90), ששיחק בעבר בליגת העל, העמיד העונה ממוצע של 11.1 נק', 5.7 כ"ח ו-3.2 אס' למשחק. שחקנים נוספים שעל הפרק הם הרכז גיא דותן, הגארד עידו סטולרו והפורוורד אופיר הובר. המשא ומתן עם הגארד האמריקאי נייט מילר נמשך וישנו סיכוי גבוה שהוא יחתום לעונה שנייה. בעמדת הזר השני, חגאי היה מאד רוצה לראות בנהריה את הסנטר הניגרי דינמה אודיאקוסה, גם הוא מהוד השרון, שנבחר לחמישיית העונה של הליגה הלאומית.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות