fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הישרדות נהריה: 90:97 לחבורה של אלפסי על ירושלים

חיזוק משמעותי. אלכס יאנג (צילום: אדריאן הרבשטין)

סוף סוף השבוע משהו התחבר מהתחלה ועד הסוף אצל החבורה של המאמן אריק אלפסי והדבר הוביל לניצחון הרואי על הפועל ירושלים בעין שרה 90:97. אמנם תצוגת ההגנה לא הייתה בשיאה, אבל ראינו את נהריה אגרסיבית בשני צידי המגרש כמו שאלפסי רצה לראות.

נהריה הגיעה למשחק מול ירושלים עם הגב אל קיר, כשהיא יודעת שהפסד יסבך אותה קשות במאבק ההישרדות אליו נקלעה בחודשיים האחרונים, ואף לדרדר אותה למקום האחרון ממנו יורדים ללאומית.

אחרי רבע ראשון הגנתי נוראי בו חטפה מירושלים 34 נק', נהריה הצליחה לעצור את ירושלים על 10 נק' בלבד ברבע השני. הסנטר החדש של נהריה האקים ווריק, לא תרם יותר מידי נקודות, אבל הניסיון הרב והכריזמה שלו באו לידי ביטוי היטב על המגרש עם שני סלים בפתיחת הרבע השני שנתנו את האות למהפך, 31:34 לירושלים (דקה 11). אלכס יאנג שקיבל בפתיחת המשחק מגן הוקרה על הגעה ל-1000 נקודות בליגה, העלה הילוך והוביל את נהריה ליתרון 40:42 (דקה 17). ירושלים התקשתה לייצר נקודות ונהריה ניצלה את ההזדמנות כדי לפתוח הפרש קטן עם שלשה גדולה של סטו דאגלאס ממש עם הבאזר להפסקה, 44:53 לנהריה.

חיזוק משמעותי. אלכס יאנג (צילום: אדריאן הרבשטין)
אלכס יאנג (צילום: אדריאן הרבשטין)

יפתח זיו העלה את נהריה ליתרון דו ספרתי 46:57 עם שני סלים רצופים בפתיחת הרבע השלישי ואנתוני באבר ויאנג דאגו שההפרש לא יירד מדו ספרתי, 53:63 (דקה 26). ירושלים עם דקות התקפיות טובות עד לסיום הרבע הצליחה לחזור למשחק ולהוריד את ההפרש לשלוש נק' בלבד 65:68 לנהריה ברבע השלישי.

הרבע האחרון איים להיות צמוד, אבל נהריה הצליחה לענות לירושלים בכל פעם שניסתה לצמק את ההפרש. שולדבראנד עם שתי שלשות רצופות וליי אפ של טיירון נאש קבעו 72:82 לנהריה (דקה 35). ירושלים שוב ניסתה להפעיל לחץ לקזז את ההפרש, אבל בארבר עם שלשה נוספת היה שם כדי להרגיע את הספסל הנהרייני, 79:89 (דקה 37). שלשה של ירושלים הורידה ל-83:90, אבל הקלעי המצטיין של המשחק אלכס יאנג סגר את הסיפור עם הטבעה יפה ממנה לירושלים כבר היה קשה לחזור ונתן את האות לתחילת החגיגות.

הרבה על הכפתיים שלוץ יפתח זיו (צילום: אדריאן הרבשטין)
יפתח זיו (צילום: אדריאן הרבשטין)

קלעו לנהריה: אלכס יאנג 21, אנתוני בארבר 17, יפתח זיו 15, יהונתן שולדבראנד 14, טיירון נאש 11, האקים ווריק 9, סטו דאגלאס 5, זיו בן צבי 3, איגור נסטרנקו 2.

אריק אלפסי: "אני חושב שברגעים הקריטיים בחצי השני שירושלים צמצמה, לקחנו החלטות טובות בהתקפה וידענו לעצור אותם ולברוח שוב. כל הזמן אנחנו מדברים על ההגנה שלנו ומאד לא הייתי מרוצה מאיך שפתחנו את המשחק. הבהרתי לשחקנים שהם לא יכולים לשמור בצורה נרפית כזאת שחטפנו 30 נק' ברבע הראשון ומאז שמרנו יותר טוב בצורה אגרסיבית וחכמה. זה ניצחון חשוב בשבילנו. יש לנו סגל טוב ואנחנו צריכים להישאר בליגה".

יפתח זיו שנבחר לשחקן המצטיין של המשחק: "אני מקווה שהניצחון הזה השאיר אותנו. אנחנו תלויים בעצמנו ואנחנו יודעים את זה. אנחנו באים לנצח את המשחקים ולעשות בעצמנו את העבודה. על הירידה ביכולת ברבע האחרון שגורמת להפסדים הוסיף הרכז הצעיר: "דיברנו על זה המון. משהו קורה שם בסוף המשחק שאני לא יודע להסביר אותו. דיברנו בכל הזדמנות שהיינו יכולים, שאנחנו צריכים להגיע לרבע האחרון. הגיע אלינו ווריק שיש לו המון ניסיון והוא יודע לחזק אותנו במילים קטנות והלוואי שזה מה שיעזור".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות