fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדשא נקרע, העירייה תפצה

תושב העיר שנפגע בברכו במשחק קטרגל עקב היתקלותו בקרע במשטח הדשא, תבע את העירייה, וזכה לפיצוי בסך של 144 אלף שקלים

 

תושב נהריה בשנות ה-40 לחייו, יקבל פיצויים גבוהים מאוד לאחר שנפגע בברכו בזמן משחק. המקרה אירע בשנת 2011, כאשר התובע השתתף במשחק קטרגל חובבני, יחד עם חברים ומכרים במגרש בשכונת יוספטל בעיר. תוך כדי ריצתו נתקל בקרע ישן במשטח הדשא הסינטטי, אשר לא תוקן כהלכה, וכתוצאה מכך סובב את ברכו ונגרם לו נזק כרוני בגיד הברך, אשר הוערך על ידי רופא מומחה ב~10 אחוזי נכות לצמיתות.

התובע הגיש את תביעתו לבית המשפט באמצעות עו"ד עיסא ברבארה, ממשרד נאסר את ברבארה מנהריה, שם טען, בין היתר, כי עצם קרות המקרה מעיד הדבר על רשלנות רבתית בביצוע, בפיקוח, באחזקת ובתיקון משטח הדשא על ידי העירייה ו/או מי מטעמה, וכי היא נותרה אדישה למפגע המסוכן הקיים במשטח הדשא, ולא עשתה דבר כדי לתקנו באופן מקצועי ותקני.

תבע את העירייה בשם האזרח הפצוע. עו"ד עיסא ברבארה (צילום: פרטי)
תבע את העירייה בשם האזרח הפצוע. עו"ד עיסא ברבארה
(צילום: פרטי)

העירייה בתורה ניהלה הגנה עיקשת, וסירבה לפצות את התובע בטענה כי לא היה כל פגם במשטח הדשא, ולצורך כך הציגה במהלך ניהול המשפט, באמצעות חוקר חברת הביטוח, תמונות של כר דשא אחר שנראה תקין לחלוטין, וללא כל קרעים.

חוקר חברת הביטוח של העירייה נחקר ארוכות מעל דוכן העדים. במהלך חקירתו התברר כי התמונות שהציג בדוח שהוגש לבית המשפט, צולמו לאחר החלפת משטח הדשא באותו מגרש, דבר אשר העמיד את החוקר במצב לא נעים, במיוחד כאשר הוצגו לו תמונות העבר שהתובע שמר מיום האירוע.

בסופו של דבר, ולאחר מבוכה זו, נאלצה העירייה לקבל את התביעה, וכך נפסק לתובע, בהסכם פשרה, בסוף דיוני בית המשפט, פיצוי של 144 אלף שקלים, לא לפני שהשופטת שדנה בתביעה, העבירה ביקורת חריפה על התנהלות והתנהגות חוקר חברת הביטוח.

מעיריית נהריה נמסר: "העירייה לא דנה בתביעות מעל דפי העיתון אלא בין כותלי בית המשפט. במקרה זה אנו מיוצגים על ידי חברת הביטוח אשר מקיימת את הדיונים".

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות