fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביתנו לא מבצרנו: נהריה הפסידה בעין שרה 97:94 לגליל עליון

עירוני נהריה אירחה אתמול (שלישי) למשחק העונה את השניה בטבלה הפועל גליל עליון, ושלשת ניצחון שלה 4 שניות לסיום הארכה, הנחילה לנהריה הפסד ביתי נוסף
שחקני גליל עליון שמחי בסיום (צילום: מיכה פישנזון)
שחקני גליל עליון שמחי בסיום (צילום: מיכה פישנזון)

המחזור האחרון בכדורסל הישראלי היה בסימן זריקות ניצחון (מאיר טפירו – נס ציונה, יותם הלפרין – הפועל י-ם), וגם ההיכל בעין שרה סיפק לנו אחת כזאת.

עירוני נהריה אירחה אתמול (שלישי) למשחק העונה את השניה בטבלה הפועל גליל עליון, ושלשת ניצחון שלה 4 שניות לסיום הארכה, הנחילה לנהריה הפסד ביתי נוסף 97:94, שני בבית ושני בסך הכל העונה.

כבר בעונה שעברה, נוכחנו לגלות שקשה להדביק להיכל בעין שרה את הסיסמא "ביתנו הוא מבצרנו". אחרי ההפסד הביתי לכפ"ס לפני שבועיים, אוהדי הקבוצה ציפו שנהריה למדה מהטעויות והיא תשלח השבוע מסר לליגה. כך זה היה נראה לפחות בהתחלה.

נהריה פתחה בסערה ועלתה ליתרון 0:8 מהיר. גליל ניסתה לחזור למשחק, אבל נהריה המשיכה לשחק באופן יעיל וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 13:22. בהמשך נהריה עלתה ליתרון שיא של 18 נק' 25:43 (דקה 17:00), אבל מכאן והלאה חלה ירידה משמעותית ביכולתה. גליל החלה לקזז את ההפרש ואף הצליחה לעלות ליתרון 56:57 (דקה 26:00).

בדרך לעוד סל. קני לאוסון (צילום: מיכה פישנזון)

נהריה הצליחה להחזיר לעצמה יתרון דו ספרתי בסיום הרבע השלישי 59:69, אבל גליל המשיכה לשטוף את המגרש, ו-14 שניות לסיום הזמן החוקי עלתה ליתרון 80:83. שוב, הכדור האחרון היה בידיים של נייט מילר, שניסה להשוות את המשחק בזריקה מחוץ לקשת. שני שחקני גליל קפצו עליו ובשניה האחרונה הוא מצא לידו פנוי את גיא דותן, שצלף שלשה שלקחה את המשחק להארכה.

תפר שלשה משוגעת. גיא דותן (צילום: מיכה פישנזון)

נקפוץ ל-40 השניות האחרונות של הארכה. אבישי גורדון הותיק העלה את גליל עליון ליתרון 91:94. נהריה יצאה להתקפה מהירה שלא צלחה ונייט מילר היה במקום הנכון כדי לחטוף את הכדור, לקלוע, לסחוט עבירה, ולקבוע שוויון 94:94 – 28 שניות לסיום. גליל עליון יצאה להתקפה אחרונה ושמירה לקויה של נהריה על שחקן גליל עלתה לה ביוקר, כשהאורחים הצליחו לעלות ליתרון 94:97 – 4 שניות לסיום ולנצח את המשחק.

שיוויון שלו לא עזר לנהריה. נייט מילר (צילום: מיכה פישנזון)
שיוויון שלו לא עזר לנהריה. נייט מילר (צילום: מיכה פישנזון)

בזכות הניצחון, גליל עליון תפסה את המקום הראשון בטבלה על חשבונה של נהריה שירדה למקום השני.

קלעו לעירוני נהריה: קני לאוסון 29 נק' (12 כ"ח), נייט מילר 27 נק', אופיר הובר 13 נק', ערן אסנטי 10 נק', ליאור שגב 6 נק', גיא דותן 5 נק', תומר גינת ועידו סטולרו 2 נק' כ"א.

שחקני גליל עליון שמחים בסיום (צילום: מיכה פישנזון)
שחקני גליל עליון שמחים בסיום (צילום: מיכה פישנזון)

מאמן עירוני נהריה רועי חגאי: "הפסדנו מתחילת העונה רק בבית. אנחנו מדברים על זה הרבה ורוצים לשמור על הבית, אבל זה לא עובד וכרגע ביתנו הוא לא מבצרנו. זה מגרש כיפי לקבוצות האורחות. הן לא רגילות לכאלה תנאים, אני זוכר את זה מהצד השני, אבל זה לא אמור להיות תירוץ. אנחנו מתאמנים פה כל יום ואנחנו צריכים לשמור על הבית. הפסדנו לקבוצה טובה, אבל הפסדנו את זה בחצי הראשון שהיינו ביתרון 17 נק', ובמקום ללחוץ על הגז נתנו להם לצמק את ההפרש. היו לנו כמה אפשרויות לגמור את המשחק ולא עשינו את זה".

במהלך השבועיים הקרובים, נהריה צפויה להתחזק במשחקן פנים גבוה ישראלי. ביום שלישי הבא (10.12) תצא למשחק חוץ קשה נגד הפועל אשקלון המתאוששת.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות