fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדרך להסכם גג?

וייזר וסודאי (צילום פרטי)
וייזר וסודאי (צילום פרטי)

בשלישי השבוע, בזמן שכל העולם ומשפחתו היו עסוקים בחתימה על הסכם הגג בנהריה, ישבו להם חברי מועצת העיר והמועמדים לראשות העירייה אייל וייזר ועו"ד אורן סודאי בפגישה בקפה קפה.  מקורבים לשניים מסרו לברברה, שהייתה מתה להיות זבוב על הקיר: "עלינו שלב".

וייזר וסודאי (צילום פרטי)
וייזר וסודאי (צילום פרטי)

איך שגלגל מסתובב. הידעתם שהמעומד לראשות המועצה האזורית מעלה יוסף, להלן: יוסי כמיסה, היה פרוזנטור של רשת אופנת הגברים זינו מילאנו? הידעתם גם שהוא הכי אוהב לאכול ארוחת בוקר של יום שישי בטיילת נהריה? כי אם לא ידעתם, ברברה כאן כדי לספר לכם.

צילום: אושרי כהן
כמיסה צילום: אושרי כהן

בסוף שבוע שעבר חגגו אנג׳לה ומוטי בן דוד, להלן: המועמד לראשות עיריית מעלות תרשיחא בת מצווש לבתם מאיה באולמי טופז בעכו. לברברה דיווחו על אירוע מושקע ומוצלח וגם על כך שבן דוד האב פצח בשירה עם הזמר אופיר עשור. רק בשמחות.

משפחת בן דוד צילום: אלעד סנדרס
משפחת בן דוד צילום: אלעד סנדרס

מנהלת אגף קשרי קהילה בעיריית עכו ליזו אוחיון חגגה השבוע יום הולדת עם חברותיה במסעדת שילה בקרית מוצקין. על ארגון האיוונט ניצחה ראשת מנהל החינוך אורית אסייג. קודם לכן הספיקה אוחיון לחגוג עם חבריה לעבודה יחד עם ראש העירייה שמעון לנקרי ורעייתו דורית, מנכל העירייה אוהד שגב וראשי המינהל. מזל טובוש.

אוחיון והחברות צילום: עצמי
אוחיון והחברות צילום: עצמי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות