fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלמוג בריטש מנהריה הוכתר שוב לאלוף עולם בג'יו ג'יטסו

זו הפעם השניה שבריטש זוכה בתואר באליפות העולם שהתקיימה ביוון. שני נציגים נוספים, כרמל הכט מנהריה ועמית דרי משלומי, זכו במדליית ארד
עשה היסטוריה. אלמוג בריטש (צילומים: באדיבותו)
עשה היסטוריה. אלמוג בריטש (צילומים: באדיבותו)

לוחם הג'יו-ג'יטסו אלמוג בריטש בן ה-18 מנהריה, עשה היסטוריה כשהיה לישראלי הראשון שזוכה פעמיים ברציפות בתואר אלוף עולם עד גיל 21, כשזכה במדליית זהב באליפות העולם שהתקיימה באתונה, יוון. בריטש, שהתחרה בקטגוריה עד משקל 85 ק"ג, הפגין לאורך כל הקרבות יכולת אישית ומקצועית גבוהה וגם פתח מצוין כשניצח בסיבוב הראשון יריב ממונטנגרו. בסיבוב השני הוא ניצח את הישראלי סער שמש. בחצי הגמר גבר בריטש על מתחרה מיוון, ובשלב הגמר ניצח יריב מבלגיה.

שגיב סופר (17) מעכו זכה במקום שלישי בתחרות בינלאומית באגרוף שהתקיימה לאחרונה בליטא. סופר התקבל השבוע בלשכתו של ראש העיר עכו שמעון לנקרי, שבירך אותו על הישגיו ואיחל לו הצלחה בהמשך הדרך. "אני מאמין ביכולותיו של סופר", אמר לנקרי, "ואני מקווה לראותו אותו מייצג בעתיד את ישראל באולימפיאדה".

עשה היסטוריה. אלמוג בריטש  (צילומים: באדיבותו)
עשה היסטוריה. אלמוג בריטש (צילומים: באדיבותו)

בריטש: "לעמוד בפעם השנייה ברציפות על הפודיום, היתה לא פחות מרגשת מהפעם הראשונה. אני רוצה להודות לכל חבריי במשלחת הישראלית על היחס, התמיכה והעידוד לאורך כל התחרויות". נציג נהרייני נוסף באליפות היה כרמל הכט בן ה- 18 וחצי, שזכה במקום השלישי ובמדליית ארד בקטגורית משקל עד 62 ק"ג. הכט, אלוף אירופה הנוכחי, התגייס לאחרונה לשירות בצה"ל, ולמרות הפגיעה בשגרת האימונים, הפגין יכולת טובה.

שווה ארד. כרמל הכט  (צילום: באדיבותו)
שווה ארד. כרמל הכט (צילום: באדיבותו)

הנציג השלישי מהאזור הוא עמית דרי (16 וחצי) משלומי, שסיים במקום השלישי וזכה במדליית ארד בקטגורית משקל 69 ק"ג. דרי, אלוף אירופה הנוכחי, היה מועמד למדליית זהב, אך בשלב חצי הגמר הפסיד על פי החלטת שופט לאחר שהמפגש שלו מול יריב מפולין הסתיים בתיקו.

ענף הג'יו-ג'יטסו בישראל פועל תחת התאחדות אילת, המסייעת לספורטאים במלגות, ציוד והשתתפות במימון טיסות לתחרויות ומחנות אימונים בחו"ל.

המנכ"ל יוסי גולן: "אני מברך את נציגינו על ההישגים המצוינים ושמח וגאה על הכבוד הגדול שהבאנו למדינת ישראל. היה מרגש מאוד לשמוע את ההמנון הלאומי מתנגן 4 פעמים במהלך האליפות. מדובר בתחרות יוקרתית ומאתגרת עם נציגים מכל העולם שהפגינו רמה מקצועית גבוהה מאוד. המשלחת הישראלית חזרה עם 5 מדליות זהב, 5 מדליות כסף ו-5 מדליות ארד, ואין ספק שנציגנו הוכיחו פעם נוספת את יכולתם הגבוהה ואת העובדה שגדל פה דור צעיר ומוכשר. החניכים שלנו עובדים קשה מאוד במהלך השנה באימונים ובתחרויות, והתוצאות בהתאם".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות