fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליפות ישראל לצעירים: 15 מדליות למתעמלי נהריה

הנבחרת של עירוני נהריה קטפה 5 מדליות זהב, 6 מדליות כסף ו-4 מדליות ארד. מתעמלי נהריה גם זכו ב-5 מדליות במסגרת משחקי המכביה ה-20
כבשו את פודיום המנצחים. גולידוב, פיאטוב וקוסקוב (צילומים: באדיבות מיכאל סלובודוב)

המתעמלים הצעירים מבית הספר העירוני להתעמלות מכשירים בנהריה, סיימו את העונה בצורה מרשימה ובשלל תארים שהושגו באליפות ישראל 2017. התחרויות התקיימו באולם האולימפי בהדר יוסף, בהשתתפות מאות ספורטאים שייצגו עשרות אגודות מכל רחבי הארץ.

להלן התוצאות הבולטות של נציגי נהריה באליפות, לפי חלוקת קטגוריות שונות: (דרגה 1) תומר גורלנוב, הוכתר לאלוף ישראל בקרב רב. בנוסף, הוא זכה במדליית זהב בטבעות וב-2 מדליות כסף: בסוס ובמקבילים. אלמוג בגרייסר זכה במדליית ארד במקבילים, ובמדליית כסף בקרקע. תומר היט זכה במדליית ארד בקרקע.

כבשו את פודיום המנצחים. גולידוב, פיאטוב וקוסקוב (צילומים: באדיבות מיכאל סלובודוב)
כבשו את פודיום המנצחים. גולידוב, פיאטוב וקוסקוב (צילום: באדיבות מיכאל סלובודוב)

בתחרות הקבוצתית הקבוצה זכתה נהריה בתואר אלופת ישראל. הרכב הקבוצה כלל את: תומר גורלנוב, אלמוג בגרייסר, תומר היט, איתי ליאחובסקי, יועד שחם ואלון מאייר. יש לציין, כי הקבוצה של דרגה 1, משתתפת בפרויקט פרחי ספורט, בתמיכת משרד התרבות והספורט ומחלקת הספורט בעיריית נהריה.

בקטגוריה דרגה 2, הוכתר נועם אורנים, לאלוף ישראל בקרב רב ובנוסף, זכה ב-3 מדליות כסף: בתרגילי הקרקע, בקפיצות ובטבעות. עידן מליכין זכה במדליית ארד בקרקע. אורן זייצב זכה במדליית ארד במקבילים.

מדליות מהמכביה. אלה קבלוב ושי דימוב
מדליות מהמכביה. אלה קבלוב ושי דימוב (צילום: באדיבות מיכאל סלובודוב)

נבחרת המתעמלים בדרגה 2 מנהריה, זכו גם הם בתואר אלופי ישראל בתחרות הקבוצתית. קבוצה זו כללה את נועם אורנים, עידן מליכין, אילן סלבין, אפק מאירי, אורן זייצב ואדם קורצ'ק.

ההצלחה של נציגי נהריה נמשכה גם באליפות ישראל בקפיצות על טרמפולינה, כשקבוצת עירוני נהריה, המודרכת על ידי המאמן בוריס אפלבאום, מהמאמנים המובילים בענף הטרמפולינה שאף אימן בעבר את נבחרת ישראל ונבחרות בינלאומיות, הרשימה מאוד בתחרות. ההישג הבולט ביותר היה של נטע דרוטמן שדורגה במקום השלישי וזכתה במדליית ארד בקטגורית דרגה 5.

אלוף ישראל בקרב רב (דרגה 1). תומר גורלנוב
אלוף ישראל בקרב רב (דרגה 1). תומר גורלנוב (צילום: באדיבות מיכאל סלובודוב)

שני נציגים מקבוצת הנוער שהשתתפו במשחקי המכביה ה-20, הגיעו גם הם להישגים. אלה קבלוב הגיעה למקום השני וזכתה במדליית כסף, בעוד שי דימוב, סיים במקום השלישי וזכה במדליית ארד.

נוסף על כך, 3 מתעמלים שהתחרו בהתעמלות מכשירים במסגרת משחקי המכביה, כבשו את פודיום המנצחים: פבל גולידוב, שהוכתר לאלוף המכביה בקרב רב, רון פיאטוב, שהגיע למקום שני ומאור קוסקוב, שדורג במקום השלישי.

אלוף ישראל בקרב רב (דרגה 2). נועם אורנים
אלוף ישראל בקרב רב (דרגה 2). נועם אורנים (צילום: באדיבות מיכאל סלובודוב)

מתעמלי נהריה ממשיכים את המסורת רבת השנים של פעילות ענפה בענפי ההתעמלות והטרמפולינה. בית הספר קיים 36 שנים ומתעמלים בו מדי שנה למעלה מ-200 ילדים ובני נוער, אשר חלקם הגדול משתתף בפעילות שנים רבות. בבית הספר ביקשו להודות לעיריית נהריה והעומד בראשה, ראש העירייה ז'קי סבג, למנכ"ל העירייה, ולמנהל מחלקת הספורט והנוער, על תמיכתם והשקעתם בפיתוח תחום ההתעמלות בבית הספר העירוני להתעמלות מכשירים.

במסגרת התמיכה הצטייד בית הספר בציוד חדש, אולימפי ומקצועי אשר תרם מאוד לפיתוח המתעמלים.

מנהל בית הספר מיכאל סלובודוב, הוסיף והודה גם לאגודת מכבי צפון בניהולו של אהרון ליטבין, על החסות שהיא מעניקה למתעמלי נהריה, וכן לצוות המאמנים המסור והמקצועי: שמואל קופנס, שמעון שושן וטליה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות