fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אין מה להסתיר אהבה יפה שכזו"

דורין לוי ודנה חסיד נישאו בספטמבר האחרון בחתונה גדולה ובאותה ההזדמנות יצאו מהארון. בראיון ל"צפון-1" הן מדברות בגילוי לב על אהבתן הגדולה ועל הרגע המאושר שבו החליטו שרק הן הכי חשובות בעולם. עכשיו הן רוצות להפוך לאמהות ומחפשות משפחה ששכלה את בנה בצוק איתן ושתסכים לתרום להן זרע
דנה חסיד ודורין לוי (צילום: remember)
דנה חסיד ודורין לוי (צילום: remember)

זו האהבה הכי יפה שיש, אהבה בין שתי נשים, שמסורות ונאמנות האחת לשנייה ומצאו את הנפש התאומה", כך מתארות דורין לוי ודנה חסיד מנהריה את סיפורן. אני פוגשת אותן במלון סי לייף. הן עדיין באופוריה של החתונה, אפילו שחלפו להם חודשיים תמימים. לוי, בת 26, סמנכ"ל תפעול של המלון, עובדת בו מאז הקמתו מחדש לפני ארבע שנים. חסיד, 27, סטודנטית לקרימינולוגיה במכללה האקדמית גליל מערבי ועובדת באבטחה.

הן בחרו ללכת נגד הזרם, לא כי הן חושבות שכך צריך, זה גם לא ממניע אידיאולוגי או פמיניזם טהור ובטח לא כדי לעשות דווקא למשפחה. הן פשוט התאהבו. ללוי זה לא היה פשוט. אביה כינה אותה "לסבית מגעילה", ואילו אמה ואחיותיה שומרות עימה על קשר לסירוגין. משפחתה של חסיד, לעומת זאת, החליטה לתמוך בבתם כדי לא לאבד אותה.

לוי, שגדלה בקרית ים, מספרת על ילדות יפה. את מיניותה גילתה בגיל 20 כשפיתחה לראשונה מערכת יחסים עם אשה. לוי: "אחרי הצבא עבדתי במלון באילת. יום אחד באילת אירחתי חברה, ודנה הגיעה איתה. ראיתי אותה משתזפת בביקיני סגול קטן והלב שלי לא הפסיק לדפוק. בעבר הייתה לי מערכת יחסים עם אשה אבל לא ייחסתי לכך חשיבות. כשהכרתי את דנה, היה לי חבר שנסע לטיול בחו"ל. היה בינינו קליק מיידי והתחלתי איתה. נאבקתי כדי לקבל את האהבה של דנה שהייתה בשברון לב באותה תקופה, אבל אחרי שבועיים היא כבר עברה לאילת, שנה וחצי לא נפרדנו".

אהבה גדולה. דורין לוי ודנה חסיד (צילום: remember)
אהבה גדולה. דורין לוי ודנה חסיד (צילום: remember)

חסיד מספרת כי גילתה את מיניותה עוד בגיל 15. אמה האמינה בכל מיני אמונות טפלות והיתה לוקחת אותה לרבנים כדי ש"יירפאו אותה מהמחלה". חסיד: "הייתה לי ילדות מטלטלת, כי ברגע שאתה יוצא מהארון, ההורים נכנסים לארון ולכן כל הזמן הרגשתי כמו ילדת רחוב. המשפחה עבורי היא ערך עליון ואני מאוד אוהבת אותם, אבל הם כל הזמן קיבלו את העצות הלא נכונות איך לגעת בי".

לפני כשנה לוי הציעה לחסיד נישואים. גם זה לא הלך חלק. לוי רכשה טבעת והחביאה אותה בארון, חסידמצאה את הטבעת והעלימה אותה. כשלוי פתחה את הקופסה היא החווירה, אז הבינה שחסיד גם מתכננת משהו. לוי: "הדפסנו 300 הזמנות וחילקנו 10. לא ידענו איך לגשת לאנשים ולהסביר להם שאנחנו זוג. מעט מאוד אנשים מהמשפחה ידעו עלינו. למעשה החתונה הייתה יציאה מהארון, ואמא שלי בחרה לא לבוא". אחות אחת הייתה, והלכה אחרי שעה".

חסיד: "אני חושבת שאיבדתי את השפיות יום לפני החתונה כשההורים שלי אמרו שהם לא באים. למחרת קבלתי טלפון והיא אמרה או שאנחנו 100 אחוז איתך או לא בכלל, והחלטנו לא לאבד אותך. בזכות המשפחה הזאת הייתה לנו חתונה מהסרטים
שנמשכה יומיים, האורחים ישנו במלון ולמחרת היו ריקודים, מוזיקה, אוכל ואלכוהול".
לוי: "יש לנו חברות עם ילדים שהן חד מיניות והן לא מאושרות, והכל בגלל תכתיבי החברה. אנחנו שתי נשים שהתאהבו האחת בשנייה. גם אני רציתי, כמו כולן, חינה ושמלה לבנה. כשהתחתנו דנה חשבה ללבוש חליפה ואני התעקשתי
ששתינו נלבש שמלות, כי אנחנו נשים ואין מטרה להציג איזו דמות של גבר. דנה אוהבת לעשות שמח וכל המשפחה שלה עשתה את החתונה הזאת לשמחה. בחתונה, לרגע אחד, מההתרגשות חשבתי שראיתי את אמא שלי, אבל זו הייתה מישהי דומה לה ובכיתי. היום, אחרי החתונה אנחנו במקום אחר, בשלב רגוע, מאושר, אין מה להסתיר, בטח שלא אהבה יפה כזאת. כמסר לאורחים שמנו מתנות בכל חדר, ספר של הסופרת יונית עובד: 'ללכת אחרי הלב', שמתאר את אהבה הגדולה שצריך לצרוח
אותה עד השמיים ולא לתת לה לברוח".

אהבה ללא גבולות (צילום: remember)
אהבה ללא גבולות (צילום: remember)

חסיד: "עכשיו נשארה הפינה הזאת של להקים משפחה. החלום הגדול שלנו. דורין תיכנס קודם להריון ואחר כך אני. אנחנו רוצות דור המשך ותרומה מבנק הזרע תהיה עדיפות שנייה עבורנו.
לוי:" הגיעה הבשלות הזאת להיות אמא ואני ארצה דמות אב, כי זה חשוב מאוד. כי ילד בכל מצב יצטרך להתמודד עם הקיים, עם משפחה חד מינית והשלכותיה בעתיד. לכן אנו רוצות תרומת זרע מחייל שנהרג במלחמה או פעילות צבאית. "מבצע צוק איתן השפיע עלינו מאוד. במלחמה אספנו תרומות, נסענו לדרום, וזה סחף את שתינו. דרך האהבה שלנו נוכל לבטא הכי יפה ציונות ופטריוטיות והלוואי ונמצא משפחה שתסכים לצאת עימנו למסע לכל החיים להנציח את יקירה.
לאחרונה חיילים רבים חתמו על צוואות ביולוגיות, ואנחנו רוצות שיהיה דור המשך לסבא ולסבתא ולבני המשפחה.
חסיד: "אם משפחה תשמע את קולנו דרך הכתבה זו תהיה התגשמות של חלום. אנחנו לא רוצות שילד שנביא לעולם לא יהיה לו אבא ולא יידע לעולם מי הוא. זה מגיע מציונות, לגדל ילד שאביו היה גיבור ונלחם למען המדינה ותמיד תהיה לו משענת, תמונה, קבר וסיפורי חיים ומשפחה אוהבת ותומכת. זו הנצחה חיה לכל החיים. דור המשך".

עברו לכתבה ב"צפון 1".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות