fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך בוחרים אזור מגורים?

נהריה הירוקה, פרויקט וילאר
הדמיות: CRYSTAL GRAPHICS
גיל רון
גיל רון (צילום עצמי)

השבוע ראיתי לנכון להתייחס לסוגיה כיצד בוחרים שכונה או אזור מגורים. הרבה פעמים אני נתקל במשפחות המחפשות נכס לילדים או הורים המתגוררים מחוץ לנהריה ושוקלים מעבר, או משפחות השוקלות מעבר עקב סיבות שונות. חשוב מאוד לקחת בחשבון מספר נתונים:

ראשית לערוך סיור בעיר על מנת לסנן באופן ראשוני איזה אזור נראה לכם. חשוב לדעת ולהבין, יש לבדוק היטב את השכונה בה אתם רוצים לגור מבחינת חתך האוכלוסייה, נגישות לצרכים שלכם, משפחות צעירות שיהיו באזור, מוסדות חינוך פארקים, משפחות בוגרות, נגישות לעיר גם ללא רכב אם צריך ואוכלוסייה בת גיל זהה. את הכרת השכונות רצוי לעשות בשעות אחר הצהריים או ערב בשעה שהשכונה פעילה והאוכלוסייה מסתובבת. רצוי לשאול דיירים שגרים בשכונה מה חוות דעתם על השכונה והאוכלוסייה.

עיר כמו נהריה לדוגמה, שונה מאוד מאזור לאזור ולשוני יש השפעה ברורה ומכרעת על חתך האוכלוסייה. חשוב לא להתפתות לחזות חדשה יותר או מחיר זול אלא להבין שכל אזור יש לו את חתך האוכלוסייה והערך הנדל"ני התואם לו, מה שיבוא לידי ביטוי בשימור ומינוף ערך הנכס לעתיד. לסיכום על מנת לבחור את הנכס המושלם לצרכים שלכם עשו שיעורי בית מקיפים על האזור בו אתם מתעניינים כך שלא תמצאו את עצמכם בסביבה שבסופו של יום תגרום לכם למכור את הנכס לאחר תקופת מגורים קצרה בו ולהתחיל שוב במרוץ החיפוש. בהצלחה.
באדיבות גיל רון משווק נדל"ן  במשרד פנורמה נכסים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות