fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אייל וייזר: הגעתון כמו לה רמבלה של ברצלונה

אייל וייזר, נהריה. בן 36, נשוי פלוס שניים
אייל וייזר ואשתו אפרת (צילום: פרטי)
אייל וייזר
תוכנית אב ישובית. וייזר (צילום: אוסנת קונינסקי)

מקצוע: מהנדס, ​מתמחה בטיפול במים ושפכים

סיעה: הירוקים לנהריה חזקה

רזומה: מקים תנועת הירוקים בנהריה וחבר מועצת עיריית נהריה בחמש השנים האחרונות. מוביל מאבקים חברתיים וציבוריים בנהריה – מאבק במפוחי העלים, המאבק נגד סגירת המתנ"ס, פתיחת מעבר שז"ר, יישום חוק ארוחה חמה בגני הילדים ושקיפות פעילות העירייה.

מצע: עיקרי התוכנית שלי להפיכת נהריה לעיר חזקה מתמקדים בתחומים הבאים: פיתוח תיירותי של העיר – הפיכת נהריה למוקד המרכזי לנופש משפחות לתיירות פנימית ומחו"ל. נפגשתי כבר עם יזמים ומומחים בתחום התיירות ויחד גיבשנו תוכנית לפיתוח פארק מים וכפרי נופש בחלק הצפוני של העיר. גיבשתי תוכנית להפוך את הגעתון לשדרת מדרחוב, כמו הלה רמבלה בברצלונה. כל הפעילות תנוהל ותובל על ידי חברה עירונית לתיירות. פיתוח מקורות תעסוקה ותעשייה עתירת ידע – גם בתחום זה יש לנו משאב משמעותי בדמות בית החולים. יזמים ואנשי תעשייה גיבשנו תוכנית להקמת מרכז חממות, ביחד עם הטכניון, למחקר ופיתוח בתחום, שיהפוך לגן תעשייה בתחום הביו-טכנולוגי (בדומה למודל תפן של סטף ורטהימר, שהיה שותף לחשיבה ולתכנון). בנוסף, יקים הטכניון שלוחה אקדמית בתחום. על מנת לקדם את נושא התעשייה, תוקם מינהלת תעשיה בעירייה, שתפקידה לתת מטריה לוגיסטית ליזמים הקימים והעתידיים. מערכת חינוך מצוינת ומגוונת  –  אין סיבה שמערכת החינוך בנהריה לא תהיה טובה כמו בישובים דומים לנו בסביבה. הכנתי תוכנית אב ישובית, שאמורה למפות ולזהות את היכולות של כלל תלמידיה ולתת מענה לכלל התלמידים על פי יכולותיהם בכל קשת היכולות. מערכת החינוך תשקיע גם בפן הפדגוגי וגם בפן הסוציאלי ותאפשר מתן מענה לצרכים השונים. בהתחשב במרכיב תעשיית עתירת הידע, מערכת החינוך יהיו מסלולי הכשרה למקצועות התעשייה, הן ברמה האקדמית והן ברמה הטכנולוגית. תחבורה – כולנו מכירים את הפקקים בכניסות לעיר וגם בתוך העיר. הכנו תוכנית אב יישובית לתחבורה, שתיתן מענה לגידול בנפח התחבורה בעיר אל מול חוסר תכנון של תשתיות תחבורה.

על העיר: נהריה היא עיר יפה ומטופחת. אבל, לצערי הרב, בכך מסתכם על מה שאני יכול לומר על העיר.

הדבר הראשון שאעשה אם אבחר: אתחיל מיד ביישום התוכניות

מילה טובה: על ראש העיר אומר, שתרומתו לחזות העיר ידועה ברחבי הארץ

האשה שאיתי: "את אייל הכרתי כמנהל במפעל בו עבדתי. מהר מאוד הבנתי עם מי יש לי עסק. הוא הוביל שינויים משמעותיים, שהובילו לשיפור וייעול תהליכים ותוצאות. למרות ההקפדה והנחישות שלו הוא עשה את זה בצורה נעימה, שגרמה לכל הצוות להתלכד סביבו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות