fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתנתקים קצת מהפייסבוק?

1,500 בני נוער התנדבו לשקם את נופי ישראל בחופשת סוכות. על הכוונת: הכשרת מסלול אופניים חדש ביער אחיהוד
המפעל לזכרו של יוסי יפה
קבוצת יב' בפעילות לזכרו של יוסי יפה ז"ל

חניכי כיתות ט' עד י"ב של תנועת הנוער בני המושבים מרחבי הארץ יצאו בחול המועד סוכות לשקם אתרים ארכאולוגיים ויערות – ויסייעו בפריצת שבילי אופניים בשמורות טבע. הפעילות תתקיים ביער אחיהוד בגליל המערבי באזור המועצות האזוריות מעלה יוסף ומטה אשר.

"הפעילות המשותפת עם בני הנוער תכלול גיזום ודילול היער כחלק מתוך מערך מניעה והתגוננות מפני שריפות, בנוסף, נשקם שבילי הליכה ואופניים קיימים ונכשיר מסלול אופניים חדש ביער אחיהוד", כך מפרט מנהל אגף החינוך בקק"ל, בן ציון בר-לביא.

לזכרו של יוסי יפה ז"ל

חניך מכיתה ט' מספר: "התהליך שאנחנו עושים נקרא"הרמת נוף", שיפוץ מסלולי הליכה, וניקוי יערות. בהתחלה זה קשה, ואף יש כאלה שמתלוננים. אבל כשאנחנו רואים את התוצאה – שבילים שאנחנו פתחנו, אתרים נקיים ומסודרים וגם לומדים קצת היסטוריה בשטח, אז הגאווה שלנו בשמיים".

הפרויקט הורחב השנה גם למשפחות וחברי המרחב הכפרי נערך במסגרת המפעל להנצחת יוסי יפה ז"ל, זו השנה ה-35 ברציפות, למען איכות הסביבה ושמירה על הטבע. יפה היה מג"ד בצנחנים (במיל') ויו"ר ועדת הנוער של תנועת המושבים ונהרג כשרכבו עלה על מוקש. תנועת הנוער של בני המושבים בחרה להנציח את זכרו במפעל שנתי המשלב בין ביצוע משימות לאומיות וטיולים ברחבי הארץ, ערכים שיפה התחנך וחינך לאורם.

הפעילות תתקיים מיום שלישי ה-2.10.12 עד יום שישי. 

המשפחות מוזמנות להצטרף ביום רביעי, ה-3.10.2012טקס המפעל יערך, בנוכחות משפחת יפה ואישים בכירים, ביום חמישי 4.10.2012, בשעה 20:00 בחורשת חוף בצת.

המפעל לזכרו של יוסי יפה
"הגאווה שלנו בשמיים". קבוצת יב' בפעילות לזכרו של יוסי יפה ז"ל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות