fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משלחת נוער מארגנטינה ביקרה בעכו

פעילות חווייתית בבית הספר. המשלחת מארגנטינה (צילום: מתנ"ס עכו)
פעילות חווייתית בבית הספר. המשלחת מארגנטינה (צילום: מתנ"ס עכו)

משלחת נוער של בוגרי קורס מד"צים מכבי מבואנוס איירס, ארגנטינה, התארחה בסוף השבוע שעבר בבית הספר אורט דרסקי בעכו. המשלחת נמצאת בסיור לימודי של חודש בישראל.

בני הנוער מארגנטינה וכ-70 תלמידי בית הספר בעכו השתתפו בפעילות חווייתית ברחבי בית הספר ובפעילות בכיתות בהובלת כיתת מנהיגות י'2 וכן בקבלת שבת ישראלית מוזיקלית עם הזמר משה דיין. הם קינחו בבארוחת צהריים קלה.

הקשר עם חברי המשלחת נוצר במסגרת שותפות בינלאומית של המתנ"סים מכל העולם – JCCG. השותפות נרקמה בכנס שהתקיים בנובמבר 2017 בארה"ב, שבו השתתפו חברת הדירקטוריון אורלי דהאן, מנכ"ל החברה למרכזים קהילתיים בעכו יורם פוסקלינסקי ויו"ר מכבי הארגנטיני, נטליו פורמנסקי. בנוסף לשותפות עם ארגנטינה, נוצרה בכנס זה שותפות עם מתנ"ס חרקוב באוקראינה ומתנ"ס במיד איילנד ניו יורק. זהו הביקור הראשון במסגרת השותפות של הנוער.

בתום הפעילות בבית הספר, יצאו חברי המשלחת עם חלק מתלמידי אורט לסיור בעיר העתיקה. האירוח הוכתר בהצלחה הודות לעבודה משותפת עם צוות בית הספר בראשותה של מנכ"לית קרית החינוך איריס גולדנברג, אורלי דהאן, עידית פדובה, צוות האחזקה המסור וצוות המתנ"ס.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות