fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון חשוב למעלות 66:84 על מכבי חדרה

הפועל מעלות התאוששה קצת הערב (ראשון) מהתקופה הרעה שלה, עם ניצחון ביתי 66:84 על מכבי חדרה. הניצחון השאיר לה סיכוי ממשי להכנס לפלייאוף העליון, אך היא תלויה בהפועל עמק חפר לה מאזן זהה והיא לפניה בטבלה במקום הרביעי בשל הפרש סלים פנימי עדיף.
מעלות עדיין סובלת ממכת פציעות קשה. הרכז הראשון שלה נבות ינאי גמר את העונה כבר לפני כחודשיים והשבוע הצטרפו אל ספסל הפצועים אייל סולומוביץ' ורז אמיתי שגם כן גמרו את העונה. עאדל מתא חזר לקבל דקות לאחר כשלושה שבועות בהן היה פצוע ובני אלשיר סובל מפציעה בברכו.

שני מחזורים נשארו לסיום העונה הסדירה וכדי להכנס לפלייאוף, מעלות חייבת לנצח את כפר יונה (חוץ) וקרית מוצקין (בית) ולקוות למעידה של עמק חפר נגד צפת (חוץ) או פ״ת (בית).

מעלות פתחה נהדר את המשחק אבל האורחים מחדרה לא נתנו לה לברוח ובסיום הרבע הראשון אף הובילו 16:17.

שמחים במעלות (צילום: הפועל מעלות דיגיטל)

ברבע השני מעלות הצליחה לבצע בריחה ולעלות ליתרון שיא 25:44 (דקה 16). דווקא אז ההגנה של מעלות הפסיקה לתפקד וחדרה הצליחה לצמק עד להפסקה ולרדת לחדר ההלבשה בפיגור 41:46.

המומנטום של חדרה נמשך גם אל תוך המחצית השניה והיא עלתה ליתרון 53:55 אבל שלשה של אורן בן חמו החזירה את היתרון למעלות עם הבזאר של סיום ברבע השלישי 55:56.

ברבע האחרון מעלות לחצה על הגז ועצרה את חדרה על 3 נקודות במשך 8 דקות בדרך לניצחון 66:84.

זיו תבור: ״הגענו למשחק עם חדרה עם הגב לקיר ו 4 פצועים,מתוך הבנה שרק ניצחון ישאיר סיכוי לפלייאוף.מתחילת המשחק שלטנו לכל אורכו וניצלנו את החיסרון בגבוהים למשחק מהיר שעבד הפעם לטובתנו״.

קלעו למעלות: ניב זקס 21, עופר דיגמל 20, אורן בן חמו 19, עדי רייפר 8 , ליאור לוי 6, עאדל מתא 5, דניאל גורביץ׳ 2.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות