fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות-תרשיחא: 65 אלף אנשים השתתפו בפסטיבל אבן בגליל

במשך ארבעה ימים התקיים הפסטיבל סביב אגם המונפורט
מבלים בפסטיבל הפיסול אבן בגליל (צילום: רועי שפרניק)
מבלים בפסטיבל הפיסול אבן בגליל (צילום: רועי שפרניק)
מבלים בפסטיבל הפיסול אבן בגליל (צילום: רועי שפרניק)
מבלים בפסטיבל הפיסול אבן בגליל (צילום: רועי שפרניק)

הצלחה לפסטיבל הבינלאומי לפיסול אבן בגליל שהתקיים זה השנה ה-24 במעלות- תרשיחא. מעל ל-65 אלף אנשים נהנו מתערוכות פיסול של אמנים מהארץ ומחו"ל, הצגות לילדים, מופעי לוליינות, מופעי סטנד-אפ, סדנאות ועוד מגוון פעילויות לכל המשפחה ללא תשלום. השנה התמקד הפסטיבל בפיסול עתידני. 14 אמנים נבחרים מאיטליה, גרמניה, בולגריה, גיאורגיה, טורקיה, בלרוס, יפן, צ'כיה, רומניה, ספרד וישראל עבדו על יצירותיהם לעיני הקהל הרחב. בקרוב,יוצבו הפסלים החדשים ברחבי מעלות תרשיחא, זאת לצד 350 פסלים שעוצבו במהלך השנים בו מתקיימים אירועי פסטיבל הפיסול.

אל הפסלים הבינלאומיים יצטרפו השנה לראשונה אמנים ויוצרים נוספים: פסטיבל נוגעים בחומר- הפסטיבל המצליח מכפר הוורדים שמציג את פרי מלאכתם של אמני קרמיקה בדוכנים עשירים וצבעוניים; זאת בנוסף לאמני ניפוח בזכוכית שיציגו מיצגי זכוכית למבקרים.

, ראש עיריית מעלות תרשיחא שלמה בוחבוט ציין כי עיריית מעלות תרשיחא מתחילה כבר להיערך לפסטיבל הבא, שיהיה ה-26 במספר והבטיח כי יהיה גדול ומרשים לפחות כמו השנה. "אני מודה לכל העובדים שהשקיעו ימים כלילות כדי שהפסטיבל הנוכחי יצליח בגדול ואני מברך את כל האורחים שהגיעו מרחבי כל הארץ לבלות עימנו ומצפה בכיליון עיניים לפגוש את המוני עם ישראל שיגיעו לצפון היפה שלנו להינות מפעילות מיוחדת, תרבותית, איכותית וערכית גם בפסח הבא" ציין בוחבוט.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות